Justin Sane Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 I går så trodde jeg at det var psu min som bråket som JÆ.... Men så fant jeg ut at det var disse to sunbeam viftene mine på "28" DB!! Og jeg vill gjerne få en pc som er stille som mulig! så kan de som finner de helst billigste og mest gode og viktigst av alt stille viften sende meg internett sia til dem eller no....for jeg vill at pcen min skal være to ting! stille og anonym ikke no neonlys vifter eller no bare vanlig vifter vite eller svarte gjør ikke no bare anonymt! please svar! Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjør de to viftene på 5v istedet for 12v så er problemet løst. Dessuten så er det gratis :-) Molex-guiden (hvordan få 7v eller 5v) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Kjøp papstvifter...Veldig lavt støynivå på disse...12 db er jo nesten lydløst.... Endret 24. august 2004 av Znoken Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Denne Papst viften er stille og kjøler brukbart. Denne ADDA viften følger med LianLi kabinetter. Den er så godt som lydløs, men den kjøler ikke så veldig bra. Edit: Link til feil vifte Endret 24. august 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Modd inn 120mm vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå