veskri Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Kjøpte meg en pc som har innstallert win xp home. Det jeg lurer på er; HVA er egentling forskjellen på xp-pro vs xp-home? Anbefales det å bruke xp home eller bør jeg innstallere xp-pro? Endret 24. august 2004 av veskri Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 pro har noen flere funksjoner, men jeg har pro nå, hadde home på den andre pcen, og har ikke merket forskjell. så hvis du ikke trenger noen spesielle avanserte funksjoner er home helt ok! Lenke til kommentar
Del Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Tror ikke du vil merke noe forskjell. Pro versjonen er mer beregnet for nettverkssituasjon, som gjerne er i en bedrift. I tillegg har Pro støtte for flere CPU'er. Dette kan få betydning til neste år, hvis dualkjerne CPU'er når desktop markedet. Lenke til kommentar
Implantmaker Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 I tillegg har den funksjoner for fjernbetjening o.l av pc'en, men som nevnt over, det er mest hvis du driver med nettverk at vil merke noen forskjell Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mulighet for å logge på domener (Active directory) er den viktigste forskjellen. For hjemmebruk har dette ingenting å si, men for bedrifter og skoler er det nesten et must... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå