ettern Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har kjøpt meg ett hovedkort der gigabit lan var med. lurer på hvor jeg kan få kjøpt krysset kabel som gjør at overføringshastigheten blir maks. Det finnes vel gigabit kabler eller? Hvor mye koster det? Mvh Anders Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kablene heter vel fortsatt Cat5, men jeg tror det er cat5 f eller noe sånt. Vanlige kabler heter Cat5e. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg