Jonas 90 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei! Skal kjøpe ny pc og har ikke så mye peiling.......men jeg vil gjerne ha et hovedkort som lett kan oppgraderes og med mange porter eller hva det nå heter.... Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 et hk som gjør at jeg lett kan oppgradere pc'en Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Gjerne noen litt mer utdypende opplysninger. Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 greit, jeg har 0 peiling på hk, men prøver å utale meg fordet. jeg trenger et hk som kan ha 3 ledige plasser for harddisk, 3 plasser ledig for CPU, lydkort, skjermkort, nettverkskort, og en prosessor, kanskje neon ekstra plasser til for andre greier. Skal ha en ganske bra pc, har penger, men har ikke peiling. prøver å lære...... Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 sannheten er at jeg ikke vil at det skal lagge når jeg skal spille spill. spesielt ikke når det nye counter strike source kommer Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er vel KANSKJE en ide å fortelle om du vil ha AMD eller Intel system du vil ha?? Lenke til kommentar
gtaman Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 3 cpuer. Det hadde vært tingen ja. Tror du skal basere deg på en socket til cpu. du får ikke 3xcpu a amd64/p4 ihvertfall. Skal du ha AMD så burde du kanskje vente noen måneder til nforce 4. Pci-express osv. Gigabyte har uansett ett bra hk til amd 64: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3276 Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå