Gå til innhold

Abit nForce2 basert hovedkort, hvilket?

Digranes

Anbefalte innlegg

kan klokke like langt med NF7 V2.0 baserte kort da.. hvertfall med 35W XP-M prosessor ;) så om microguru chipen er bortkasta, gidder jeg ikke bruke de ekstra spenna på AN7 kortet da NF7 kortene er samme greia sånn ca.. bare uten microGuru chipen.. :roll: har RAM god nokk til å klokke langt, men kjører XP 3000+ (333MHz versonen) som nevnt... ikke like klokkevennlige de som XP-M prosessorene... :thumbdown: Men da det er det jeg har liggende, får den duge.. :w00t:

Anywayz, takk ppl.. føler jeg har fått svar på det jeg lurte på... Nå er det bare å hive seg på Bestillings! =D

alfern: Jeg har bare testa TicTac modded bioser for Abit hovedkort.. (den har jeg bare funnet for NF7 baserte kort tho) men hvordan er det med den biosen du snakker om? finner jeg den også til NF7 kortene? (årker ikke leite AKKURAT NÅ siden jeg holder på å stappe stuff i handlevågna ^_^)

-mamazboy-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

....hm.. du har jo hatt NF 7 S v2,0 så du vet jo hva det kortet går for,og har du prøvd å overklokke er det dt kortet som faktisk yter best..er ikke bare meg som sier dette..

Alle kortene nevnt her er gode kort,er jo du som må velge da :p ..eneste ulempen jeg fant med NF 7 s v2,0 kortet var den jæ%#& lille vifta på NB,den begynte å ule etter noen måneder...en ganske vanlig feil med det kortet,og andre HK også som har viftekjølt NB,er jo ganske små de viftene....noe herk det der med små vifter...

Men nå kjører jeg vannkjølt så da er jo ikke det no problem.

Lenke til kommentar

Nassus: hehehe, kjenner SÅ godt til chipset vifta... DAMN for noe bråk! MEN, har vannkjøling liggende som jeg brukte på gammle NF7-S V2.0 kortet mitt... stillhet er konge... :w00t: Så... blir vell NF7 kort på meg da.. :) Som jeg sa.. takk for hjelpa.. :roll:

*Bestille NF7-S V2.0, nytt kabinett, stillere 120 mm vifter, og noe annet småsnax*

:w00t:

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...