Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Det nye bigbrother konseptet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har webcam, har alltid vert fullt klar over at folk kan sitte å se på meg. Om de har så sinnsykt lyst så værsågod  ;) Er vel ikke så veldig interessant å se på noen som stirrer inn i en skjerm...

Tenk om du sitter å runker da? :p

Var det den første tanken som slo deg??

Lenke til kommentar
Har webcam, har alltid vert fullt klar over at folk kan sitte å se på meg. Om de har så sinnsykt lyst så værsågod  ;) Er vel ikke så veldig interessant å se på noen som stirrer inn i en skjerm...

Tenk om du sitter å runker da? :p

Tror kanskje du har et litt forvridd bilde av hvordan webcam kan benyttes...

Og skal jeg nappe løken så gjør jeg det ihvertfall ikke foran en neonsprakende PC-kasse eller et diffust jpg-bilde :D:D:D

Lenke til kommentar

*ler* Joda er mulig det, hørte en annen artig historie som er beslektet med dette tema. Slik jeg har hørt historien så gikk den ca sånn.

En type hadde cracket seg inn på PC'en til en gutt i midten av tenårene (eller neo slikt) Han hadde besøk av dama si som lå på senga og leste, mens han jobbet på PC'en. Plutselig kommer det opp en meldingsboks på PC'en hans som sier "Hei, jeg er PC'en din, hvorfor sitter du å å jobber på meg når du har en vakker og pen dame som ligger å venter på deg i senga?".

Tror du han fikk tallerken øyne da eller? Crackeren hadde ikke gjort noe annet enn å komme inn, aktivisere webcam og se rommet. Og så sendt den meldingen til skjermen. Ellers ingen skade skjedd. Men artig allikevel. hehe

Lenke til kommentar

Hehe ja morsomt det.

Jeg bryr meg egentlig lite om det. På mitt webcam så er det et grønt lys som lyser når kameraet er på, pluss at jeg har et "lokk" oppå linsen, slik at folk får se lite uansett. Så hvis noen skulle komme seg inn, så merker jeg at kameraet er på (siden jeg har det oppå skjemen merker jeg hvis det grønne lyset blir slått på), og hvis de vil se på, så er det lite de får sett på grunn av det "lokket" på linsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...