Gå til innhold

NTNU badekarpadling 04 - terrormidler

GolfBag

Anbefalte innlegg

Heihå folkens, nå har jeg blitt valgt til min linjes terrorsjef under showkarkonkurransen for førsteårsstudenter på NTNU.

Ta gjerne en titt på www.badcom.net og se filmen som ligger der....

Det jeg lurer på er... har dere noen gode forslag til terrormiddel mot andre båter / deltakere... det må ikke påføre deltakere livsvarige skader, men litt ubehag skader vel ingen.

Forslag jeg har fått til nå:

- Hornsaltbombe (fare for at andre får pusteproblemer og andre farlige reaksjoner)

- Potetkanon med råtten fisk i

- Råtne egg

- Spett til å slå hull på motstandernes oljefat med

- Spillolje slik at motstanderne sklir på flåtene sine

Som dere ser er det lenge til vi har fullt arsenal... så jeg trenger hjelp. Kom med forslag til slemme terrormidler :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En linjekamerat har kommet med et så ekkelt forslag at jeg ikke trenger flere nå.. heihå nå blir det heslig for de andre...

Seff er det siste forslaget her hemmelig, rett og slett for genialt til å riske at andre NTNU'ere får vite det.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Så vi skal altså ikke komme med flere forslag?

Hvis det er greit så hiver jeg innpå noen :

- Tørris lager vel ganske masse røyk hvis de hives i vann, hiv det foran de andre badekarene

- Harpun, skyt og dra deg mot de andre båtene :p

- Katapult med noe som er så kvalt at de umiddlebaret vil forlate båten.

- Ha med en egen dykker som henger seg under en båt og borrer hull i denne

- En elller annen form for røyk eller tåregasslignende sak :p

Lenke til kommentar

• Lei inn noen strippere til å distrahere de andre
  • Røykgranat over i motpartens båter
  • Kjøp noe melk som du oppevarer på et varmt sted fram til padlinga. hiv så disse på de andre
  • Gjør det samme med reker
  • Borr et solid hull i de andres badekar på forhånd, men dekk til hullet med gips eller såpe eller noe annet som gjør at det ser helt ut

Lenke til kommentar

Ahh, savner de gode tidene medbadekarpadling. Husker en av våpnene våre var at vi donerte en dunk med god heimert til hvert av lagene kvelden før og passet på at vår utsending tok noen skåler sammen med motstanderens lag. Utsendingene var stort sett damer, ihvertfall 3 av 4 så det gikk greit. Og så satte man igjen dunken etterpå. Og dagen etterpå var det tydelig klart at ihvertfall noen hadde forsynt seg av godsakene.

Lenke til kommentar
Heihå folkens, nå har jeg blitt valgt til min linjes terrorsjef under showkarkonkurransen for førsteårsstudenter på NTNU.

Ta gjerne en titt på www.badcom.net og se filmen som ligger der....

Det jeg lurer på er... har dere noen gode forslag til terrormiddel mot andre båter / deltakere... det må ikke påføre deltakere livsvarige skader, men litt ubehag skader vel ingen.

Forslag jeg har fått til nå:

- Hornsaltbombe (fare for at andre får pusteproblemer og andre farlige reaksjoner)

- Potetkanon med råtten fisk i

- Råtne egg

- Spett til å slå hull på motstandernes oljefat med

- Spillolje slik at motstanderne sklir på flåtene sine

Som dere ser er det lenge til vi har fullt arsenal... så jeg trenger hjelp. Kom med forslag til slemme terrormidler :D

Brorsan fikk tak i noe friske tarmer fra en bonde nær ved da han var med i fjor.. Suksess!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...