GolfBag Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Heihå folkens, nå har jeg blitt valgt til min linjes terrorsjef under showkarkonkurransen for førsteårsstudenter på NTNU. Ta gjerne en titt på www.badcom.net og se filmen som ligger der.... Det jeg lurer på er... har dere noen gode forslag til terrormiddel mot andre båter / deltakere... det må ikke påføre deltakere livsvarige skader, men litt ubehag skader vel ingen. Forslag jeg har fått til nå: - Hornsaltbombe (fare for at andre får pusteproblemer og andre farlige reaksjoner) - Potetkanon med råtten fisk i - Råtne egg - Spett til å slå hull på motstandernes oljefat med - Spillolje slik at motstanderne sklir på flåtene sine Som dere ser er det lenge til vi har fullt arsenal... så jeg trenger hjelp. Kom med forslag til slemme terrormidler Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du burde i alle fall skaffe deg ein slags anker med krok i enden slik at du kan hekte dei på andre båter og dermed sinke dei ned. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) En linjekamerat har kommet med et så ekkelt forslag at jeg ikke trenger flere nå.. heihå nå blir det heslig for de andre... Seff er det siste forslaget her hemmelig, rett og slett for genialt til å riske at andre NTNU'ere får vite det. Endret 24. august 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Så vi skal altså ikke komme med flere forslag? Hvis det er greit så hiver jeg innpå noen : - Tørris lager vel ganske masse røyk hvis de hives i vann, hiv det foran de andre badekarene - Harpun, skyt og dra deg mot de andre båtene - Katapult med noe som er så kvalt at de umiddlebaret vil forlate båten. - Ha med en egen dykker som henger seg under en båt og borrer hull i denne - En elller annen form for røyk eller tåregasslignende sak Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 - Harpun, skyt og dra deg mot de andre båtene hehe hva om han bommer og treffer en av dem oppi båten? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 - Harpun, skyt og dra deg mot de andre båtene hehe hva om han bommer og treffer en av dem oppi båten? Added bonus! :!: Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Pepperspay? ohh BTW: den sida du linker til funker ikke.. Endret 24. august 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 - Harpun, skyt og dra deg mot de andre båtene hehe hva om han bommer og treffer en av dem oppi båten? Added bonus! :!: multikill!.....shit happends..... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vel, det finnes jo en gass som gjør at folk blir livredde ved innånding. Kan brukes av politi f.eks. mot opprør. En dårlig side er at folk kan bli så redde at hjertet 'glemmer' å slå ... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Lei inn noen strippere til å distrahere de andre Røykgranat over i motpartens båter Kjøp noe melk som du oppevarer på et varmt sted fram til padlinga. hiv så disse på de andre Gjør det samme med reker Borr et solid hull i de andres badekar på forhånd, men dekk til hullet med gips eller såpe eller noe annet som gjør at det ser helt ut Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ahh, savner de gode tidene medbadekarpadling. Husker en av våpnene våre var at vi donerte en dunk med god heimert til hvert av lagene kvelden før og passet på at vår utsending tok noen skåler sammen med motstanderens lag. Utsendingene var stort sett damer, ihvertfall 3 av 4 så det gikk greit. Og så satte man igjen dunken etterpå. Og dagen etterpå var det tydelig klart at ihvertfall noen hadde forsynt seg av godsakene. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 - Kokende vann - Store steiner - En person Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Heihå folkens, nå har jeg blitt valgt til min linjes terrorsjef under showkarkonkurransen for førsteårsstudenter på NTNU. Ta gjerne en titt på www.badcom.net og se filmen som ligger der.... Det jeg lurer på er... har dere noen gode forslag til terrormiddel mot andre båter / deltakere... det må ikke påføre deltakere livsvarige skader, men litt ubehag skader vel ingen. Forslag jeg har fått til nå: - Hornsaltbombe (fare for at andre får pusteproblemer og andre farlige reaksjoner) - Potetkanon med råtten fisk i - Råtne egg - Spett til å slå hull på motstandernes oljefat med - Spillolje slik at motstanderne sklir på flåtene sine Som dere ser er det lenge til vi har fullt arsenal... så jeg trenger hjelp. Kom med forslag til slemme terrormidler Brorsan fikk tak i noe friske tarmer fra en bonde nær ved da han var med i fjor.. Suksess!! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 En bærepose med reker er alltid show. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) *slettet* (denne posten skulle ikke ha vert til) Endret 28. august 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 aww, now what did I miss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå