hst Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har to partisjoner på min bærbare pc (c + d). Hvis jeg åpner utforskeren og klikker min datamaskin står det at jeg har ca 1 gb ledig av totalt 5,85 gb på c. Hvis jeg legger sammen størrelsen på innholdet i mappene finner jeg at det egentlig skulle vært ca 3 gb ledig plass. Hva betyr dette? Jeg har reinstallert xp en gang. Har det noe med dette å gjøre? Ligger xp dobbelt på pcen? ulykkelig uvitende. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du får uansett ikke samme resultat med de to metodene. Dette i følge Microsoft. De teller ikke på samme måte. En kjapp sjekk på C: hos meg viser Used 5.77GB på Properties, 4.89GB for alle filene. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har du Norton Antivirus 2003 eller nyere installert? Prøv å høyreklikke på bossbannet og velg "purge all protected files" eller noe lignende. Voila! Plutselig mye mer ledig plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå