Spydz Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Heisan.. kanskje ikke under riktig emne men jeg prøver alikevel.. saken gjelder tele2webshop og billige telefoner som selges der... kjøpte en tlf der før, den var ikke operatørlåst.. mange jeg vet om har kjøpt, og brukt andre operatører. nå ser jeg det står sesifisert at telefonen er operatør låst i 12 mnd.. Noen som har erfaringer om de faktisk har blitt svært nøye på dette??? er det enkelt og billig og komme rundt en slik operatør lås ??? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) PS. Denne topicen er feilpostet. Det rette stedet ville vært under mobil og pda Endret 24. august 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Spydz Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) http://www.unlock.no/modules.php?name=Cont...showpage&pid=12 PS. Denne topicen er feilpostet. Det rette stedet ville vært under mobil og pda takker for svaret.... men er det noen som har erfaring med disse tlf som det står "operatørlåst i 12mnd" på ?? om det evt er sim-lås eller sikkerhetskode "lås" Edit: ja du har helt rett... skulle ha postet der :O :O sory ass.. men tar likevel gjerne i mot svar Endret 24. august 2004 av Spydz Lenke til kommentar
Opus Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det du spør om er ikke lovlig og tråden er feilpostet, så den stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg