Gå til innhold

Da var Silencer NV5 på plass.

Robin B

Anbefalte innlegg

Vel ikke så veldig mye å si annet enn at tempen falt ganske så mye, rthdribl demoen er antageligvis det som stresser kortet max og tempen går da opp til Ca.70c med kortet overklokket til 425/1100. En forbedring på 13c da jeg kjørte kortet på 400/1100. Looper jeg 3dmark ligger tempen på 63-64c.

Prøvde på nytt å gi kortet 1,4v men klarer ikke å få det stabilt der, så det er tilbake på 1,3v. Monteringen gikk fint, men skruene på Silenceren er utrolig tynne, har lest at de er lett å knekke om man drar for hardt til så obs obs.

Er det noe annet dere lurer på så er det bare å spørre i vei. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarte å kjøre 3Dmark03 på 445/1220, noe som er litt mer en før. Men ikke så mye mer. Husker jeg rett, klarte jeg rundt 445/1200 før. Har tendenser til at maskinen låser seg. Det er med Powerstrip. Med Coolbits, klokker det nå til 400/1100. Før klokket det til ca. 390/1.07 i coolbits.

Men det ble litt mindre støy :)

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Min Silencer får jeg på Torsdag. Siden jeg har POV 6800 Ultra, så må jeg gjøre noe med bracket'n bak på kortet for at Silencer'n skal blåse lufta ut av kabinettet.

Har ett Radeon 9800 PRO kort liggende, tror dere jeg kan bruke bracket'n til det over på 6800 Ultra kortet? Hvis ikke må jeg til med dremel da...

Lenke til kommentar
men skruene på Silenceren er utrolig tynne, har lest at de er lett å knekke om man drar for hardt til så obs obs.

Akkurat det som skjedde med min kjøler. Var usikker om jeg hadde satt den nok fast. Prøvde å skru litt til... Og vips knakk den ene skruen :thumbdown:

Men det virker som den sitter skikkelig fast med de tre andre skruene. I værste fall bruker jeg lynlim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...