mommen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei! Er nå dritt lei av å rulle over ledningen til headsetet at jeg kjøper meg et trådløst ett! Problemet er da mikken! Etter som jeg kan se finnes det ikke trådløse headset med mikrofon, derfor må jeg kjøpe en ekstern sak som skal stå på bordet. Noen som har erfaring med dette? I så fall hva slags mikrofon har du? Må du rooope, eller holder det å snakke vanlig? Støyer det mye? Morten Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jeg har en sånn oppå skjermen, og jeg synes den fungerer utmerket til spillbruk. Kjenner mange som har den. Endret 24. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
mommen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har en sånn oppå skjermen, og jeg synes den fungerer utmerket til spillbruk. Kjenner mange som har den. Genialt! Det var akkurat en slik jeg tenkte på! Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Det må da bli tungt å ha ei batteripakke på hodet for å drive høretelefonene? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 bruker micen på webcameraet.. dette fungerer helt supert og fanger opp stemmen helt klart.... så har du et webcamera er dette antageligvis den beste micen man kan få tak.. Lenke til kommentar
goose Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Eller du kan alltid stikke på biltema og kjøpe en til 23kr. http://www.biltema.no/products/product.asp...4&iItemId=23134 Ja ja, jeg vet det er biltema, men kjøp og prøv, du blir overrasket hvor god den er... Lenke til kommentar
mommen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det må da bli tungt å ha ei batteripakke på hodet for å drive høretelefonene? Dårlig med nakkemuskler på deg? Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mulig, men selv mitt relativt vanlige ikke alt for tunge headset, er slitsomt å ha på hodet over lengre tid hvis en spiller spill f.eks. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Eller du kan alltid stikke på biltema og kjøpe en til 23kr.http://www.biltema.no/products/product.asp...4&iItemId=23134 Ja ja, jeg vet det er biltema, men kjøp og prøv, du blir overrasket hvor god den er... Den der har jeg, og den fungerer bra. HVIS man har den nært munnen vel å merke. Skal man ha den oppå skjermen, funker den der dårlig. Lenke til kommentar
mommen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Eller du kan alltid stikke på biltema og kjøpe en til 23kr.http://www.biltema.no/products/product.asp...4&iItemId=23134 Ja ja, jeg vet det er biltema, men kjøp og prøv, du blir overrasket hvor god den er... Den der har jeg, og den fungerer bra. HVIS man har den nært munnen vel å merke. Skal man ha den oppå skjermen, funker den der dårlig. Ikke sant... Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Eller du kan alltid stikke på biltema og kjøpe en til 23kr.http://www.biltema.no/products/product.asp...4&iItemId=23134 Ja ja, jeg vet det er biltema, men kjøp og prøv, du blir overrasket hvor god den er... Den der har jeg, og den fungerer bra. HVIS man har den nært munnen vel å merke. Skal man ha den oppå skjermen, funker den der dårlig. TULL! Jeg har min 1.5 meter unna, og jeg bruker den til tlf samtaler med Skype. Funker bra den, trenger ikke ha den inntil munnen. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Da skal jeg trekke butikken for retten! UTROLIG at de gir meg et mandagsprodukt når jeg betaler så mye (og da selvfølgelig forventer et høykvalitetesprodukt). [/ironi] Kjøper en til og prøver jeg. Lenke til kommentar
mommen Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har en sånn oppå skjermen, og jeg synes den fungerer utmerket til spillbruk. Kjenner mange som har den. Går for den jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå