Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom kjøpt opp av Catch

Anbefalte innlegg

Sendte en mail til Bluecom for og få vite om de hadde tenkt og bygge ut her jeg bor med en egen sentral da jeg ikke var interessert i og ha abonnement med standaren de har hatt tidligere ved og leie av Telenor...Svaret jeg fikk var følgende:

Etter at vi ble kjøpt opp av Catch i sommer har vi stanset egne utbyggingsplaner og avventer sammenslåing av vår og Catchs struktur. Det er derfor mulig vi kan levere ADSL via Catch om få uker. Du kan evt. ta kontakt igjen da og høre, for jeg har ikke noen konkret informasjon enda dessverre.

I nyhetene igår så fikk vi jo vite at Telenor skal eller har kjøpt opp Tiscali...Dette kan vel ikke være godt nytt for oss utenom at vi blir kvitt Norges mest useriøse ISP (Tiscali)...Det jeg tenker da er jo på konkurransen mellom de forskjellige ISPère da blir mindre med 2 aktører borte fra markedet...Men det er vel konkurransetilsynet som avgjør om oppkjøpene skal bli godkjent og vel...

Har hørt fra uoffisielt hold at Tele2 også skal bort fra det Norske bredbånd markedet og da ser det ut til at vi kun får noen store aktører som kan presse prisene opp isteden for ned....Alle vet jo at det forekommer prissamarbeid mellom de største aktørene så fremt de greier og holde det skjult for konkurransetilsynet...

Mulig dette er gamle nyheter for noen men for meg var dette stort sett helt nytt...Måtte derfor bare få det luftet ut av systemet...hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LOL litt av en conspiracy theory du kom med der Znoken. Forøvrig så er det jo gammelt nytt at Bluecom har blitt kjøpt opp av Catch.

Hehe joa, mulig det ja...Som jeg skrev over så var det sikkert gammelt nytt for noen men for meg var det nytt... :tease:

Lenke til kommentar
Har hørt fra uoffisielt hold at Tele2 også skal bort fra det Norske bredbånd markedet....

Betviler dette MEGET sterkt....

Som sagt har jeg hørt det fra uoffisielt hold og vet ikke hvor mye riktighet det er i dette...Siden du betviler det så sterkt regner jeg med at du har et grunnlag for og si det som jeg håper du kan dele med oss andre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...