Gå til innhold

Databutikken - ikke til å stole på?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte nettopp en P4 Northwood 3.0 fra Databutikken. Fikk bekreftelse på bestillingen min, og alt var bare fryd og gammen. Så var jeg tilfeldigvis innom sidene deres igjen og kikket på prosessorene (hadde hørt at 2.8 var et bedre kjøp og ville sjekke prisen), og da var plutselig teksten på alle prosessorene endret til Prescott! Uten at jeg hadde fått beskjed om endringen. Jeg sendte dem en mail og spurte hva som foregikk, og fikk svar at de ikke fikk tak i Northwood allikevel og at jeg kunne avbestille hvis jeg ville. Selvfølgelig vil jeg avbestille - hovedkortet mitt støtter ikke Prescott litt en gang. Det virker som om Databutikken bare hadde tenkt å sende meg Prescotten og satse på at jeg ikke oppdaget feilen.

Fryktelig irriterende. Jeg trodde det var sikkert at de skulle få inn prosessorene jeg, når det står at de er på vei og er bekreftet til å komme inn 01.09. Men den gang ei.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det høres veldig rart ut. Jeg husker ikke om det var samme dagen eller om det var dagen etter jeg hadde bestilt at teksten ble endret, men noen mail om forandringen fikk jeg ikke. Og det syns jeg at jeg burde fått.

Har forresten lest litt om databutikken her på forumet nå, og jeg skjønner at fra nå av bør jeg sjekke her før jeg velger webshop! :ohmy:

Lenke til kommentar

databutikken.com er rett og slett mye billigere, og det er forsåvidt ganske trygt å handle der. Vi er jo mennesker alle sammen, og det er sikkert noen amatører som står bak hjemmesiden deres som ødelegger det gode navnet. har handlet der i ca 1.5 år og er strålende fornøyd, se her f.eks

logitechs z-680 ligger på 3595,- for 3 dager siden hos netshop

mens samme varen lå på ca 2600 hos databutikken.com

prisen er nå justert hos netshop etter at jeg har bestilt og fått inn varen fra databutikken.com

i tillegg fikk jeg 100 spenn avslag for porto (hos databutikken.com) seff.

ingen tvil om hvem som er best.

Lenke til kommentar

jeg skal iallefall ikke handle på den butikken noe mer. Uansett hva prisene måtte være. Det lønner seg som oftest ikke når det gjelder retur og garanti. De sendte meg 4 korrupte hovedkort på rad (montere, returere, montere, returere, montere, returere, montere, returere) etter at jeg fikk feil på mitt Asus p4pe da det var 8 mnd. gammelt :no:

Lenke til kommentar

Hei.

Først og fremst så vil jeg beklage at vi ikke kan levere Northwood prosessoren til deg. Ved enkelte tilfelle så vil det oppstå situasjoner hvor kunder får lagt inn ordre på produkter som har utgått før vi får fjernet de fra nettsiden vår. Vi vil i de tilfellene ikke gjøre noen endringer på de ordrene uten å ta kontakt med kunden først, eller evt. ved at kunden tar kontakt med oss, så det er ingen fare for at vi ville sendt deg en Prescott prosessor.

Håper dette vil være med på å oppklare som noe virker som en misforståelse.

Med vennlig hilsen

Kundeservice

Databutikken Norge AS

Lenke til kommentar

Takk for svar, Databutikken. Det oppklarer misforståelsen ja. :)

Hadde dere gitt meg en slik forklaring på situasjonen i svaret på mailen jeg sendte dere ang. dette, så hadde jeg aldri laget denne tråden. Synd at dere ikke gjorde det.

Endret av Coraline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...