jorg2 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Hei. Foreldrene mine skal ha seg ny pc, og jeg sa at jeg skulle hjelpe dem . Den skal hovedsaklig brukes til surfing, tekstbehandling, mail, og til å legge inn bilder fra digital kameraet. Dem har skjerm, mus og tastatur. Det er viktig at prisen blir så lav som mulig, og at dem ikke tror det er et fly under skrivebordet! håper dere kan komme med noen billige oppsett Endret 24. august 2004 av jorg2 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Siden de bryr seg katta om hva som er inni så kjøp det billigste du finner på dell.no (eller noe lignende) Da får de med norske manualer og norsk OS og alt det som gjør at de føler seg trygge. Pluss en service avtale. Dette er jo ikke en PC for å glede deg...så da synes jeg ikke du skal komplisere det noe ved å sitte å skru den sammen for dem. Billigste PCen jeg fant på dell.no var 3 500kr. AKIRA Endret 24. august 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå