Gå til innhold

Jet Set Radio Future (Xbox)


Anbefalte innlegg

Jet Set Radio ble en gigantsuksess på Dreamcast. Det var av den typen spill Dreamcast eierne mobbet Playstation eierne med, og som fikk Playstation eierne til å vurdere kaldkveling av alle Dreamcast eiere. Denne gangen er det XBOX eierne sin tur til å se seg for to ganger før de går ut i gaten, Jet Set Radio Future er nemlig bare tilgjengelig på den store sorte boksen.

 

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jet Set Radio for Dreamcast var blant de beste spillene ever, og JSRF for xbox er nære på like bra.

Har spilt JSR sinsykt mye og elsker det spillet, JSRF er en god oppfølger selv om de kanskje har gjort det litt vel enkelt...

 

JSRF er grunn god nok til å kjøpe xbox, bedre grunn enn Halo iallfall :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-03 21:57, Mulch skrev:

Er skeptisk til dette spillet. Er redd for at en må være "urban, kul, like rap, snowboard og skateboard" for å like dette spillet.. Stemmer det?


Har ikke prøvd det selv, men ble litt hypa av reviewen :smile:


 

Vel, om er urban og kul må du avgjøre :smile:

 

Men fra spøk til revolver, du må like spillets visuelle stil for å like spillet. Det er som jeg sier, helt avgjørende. Liker du det visuelle er jeg sikker på at du vil like spillet. Har du som meg en svær samling av anime filmer så kommer du nok til å bli like begeistret som jeg ble for spillet. Hater du anime og manga så liker du selvsagt ikke spillet. Til slutt kan jeg nevne at du absolutt ikke må være en hip-hoper for å bli glad i spillet. Musikken er nemlig ikke hip-hop, men en slags übercool clubmusikk. Du må nesten høre den for å vite hva du synes om den :smile: Ellers så kan jeg si at jeg ikke er noen spesiell skateboard/snowboard kar, så du må ikke elske det for å takle spillet. Det eneste er vel at du må takle at du skal lage grafitti for å komme deg igjennom spillet :smile:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...