Gå til innhold

Ingen webshops som har 6800 Ultra inne?

Anbefalte innlegg

Jeg har ett Gainward6800Ultra som jeg ikke er helt fornøyd med. Har problemer med kortet når jeg spiller BFV. Virker som det blir for varmt  :hmm: .

Jeg kommer til å bestille ett X800XT og sammenligne så snart de er i butikken. Kommer til å teste Hightech Excalibur Radeon X800 XT 256MB.

Du har prøvd med nye bioser osv på kortet ditt?

Når jeg spiller BFV må jeg klokke kortet NED !

Kortet takler ikke BFV i 1600x1200 med 430 mhz. Må sette kortet til 400 og da funker det. Skikkelig skuffende :mad: .

Vel jeg vet ikke om jeg orker å begynne med noe bios styr. Har ikke så peil på data. Kortet kjører vanilla bf 1600x1200 med alt uten problemer i 430 mhz men ikke BFV som krever mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bra at vi har slike seriøse forum deltakere som boosting

:roll:

V

Hva er det du forventer da? Alt folk skal hoppe på telefonen, og undersøke for deg? Poster du her, så har du PC og internett tilgang, og kan sannsynligvis åpne en webside. Dermed er det absolutt ingen ting som forhindrer deg i å finne ut dette selv.

:mad:

Jeg har prøvd å finne det ut selv!

Bruker produktguiden mye jeg, ante ikke noe om at den ikke var spesielt oppdatert.

Jeg har da lært det i dag da at produktguiden ikke er verdt noe særlig.

men det burde være mulig å stille et slikt spørsmål, uten at noen biter huet av meg.

EDIT: Skrive feil

;)

V

Ikke bry deg om slikt ;) Da blir d bare svære diskusjoner ut av d som ødelegger forumet... Men husk til neste gang å lete litt selv... ;) Hehe

Edit: Er d bare 6800U og X800XT som du er ute etter? X800Pro Vivo, 6800GT lr 6800 er nå alle brae kjøp som gir mye for pengene

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

i utg. punktet er jeg bar eute etter Ultra eller Xt

Lynet ødela hele maskinen min, har fått 25000 til ny pc, og vil ha det hotteste.

Hadde akkurat satt inn et POV 6800 Ultra, 2 timer etter slo lynet ned :(

Spekker så langt:

Lian li PCv 1100B

Thermaltake Silent PSU 420W

Intel P4 3.4 Ghz

Asus p4c800E

Corsair Twinx1024-3200LL x 2

WD raptor 74Gb

Plextor 712SA

skjerm kort?

V

EDIT:Skrivefeil

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...