Gå til innhold

Ingen webshops som har 6800 Ultra inne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal bestille meg ny pc, og ser at absolutt ingen har 6800 Ultra inne.

x800 xt er det også dårli med.

Hvor lenge må jeg vente?

V

Til jul neste år. Hvis du er heldig, så kommer julenissen til deg.

Gjør som alle andre og sjekk SELV.

Slappe idioter :)

Lenke til kommentar

Du kan få kjøpe et POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB Retail - 256MB DDR 3 / 256-bit TV-out/DVI hos meg! Alle bundles er uåpnet. Har kun rundet Doom3 med det. Angrer selv på at jeg kjøpte det, vil heller ha Ati x800XT. Kortet er 14 dager gammelt og "pent brukt" (brukte antistatisk lenke). Kortet er helt fint det, er bare det at jeg er mer fan av Ati's produkter. Pris : 4750,00. Lokasjon: Oslo

Lenke til kommentar
Det er bra at vi har slike seriøse forum deltakere som boosting

:roll:

V

Hva er det du forventer da? Alt folk skal hoppe på telefonen, og undersøke for deg? Poster du her, så har du PC og internett tilgang, og kan sannsynligvis åpne en webside. Dermed er det absolutt ingen ting som forhindrer deg i å finne ut dette selv.

:mad:

Lenke til kommentar
Du kan få kjøpe et POV GeFORCE 6800 ULTRA 256MB Retail - 256MB DDR 3 / 256-bit TV-out/DVI hos meg! Alle bundles er uåpnet. Har kun rundet Doom3 med det. Angrer selv på at jeg kjøpte det, vil heller ha Ati x800XT. Kortet er 14 dager gammelt og "pent brukt" (brukte antistatisk lenke). Kortet er helt fint det, er bare det at jeg er mer fan av Ati's produkter. Pris : 4750,00. Lokasjon: Oslo

Hadde du sagt dette igår hadde jeg kjøpt det, men nå er GT kortet mitt solgt å nytt Ultra bestilt fra Netshop. Regner med å ha det iløpet av uka. Så får vi se. Jeg gjorde akkurat det motsatte av deg. Hadde i ett X800XT for en ukes tid siden, men likte bedre 6800 korta, så jeg byttet. Skal nevnes at jeg har testet både X800Pro, X800XT å 6800GT å 6800Ultra de siste ukene. Sinnsykt bra kort alle sammen :thumbup: Endte nå opp på ett POV6800Ultra selv. Håper på å få klokket det endel også. Alt under 450/1200 blir en skuffelse. Har 139xx i 3DMark2003 med GT kortet, så jeg må da komme meg over 14000 med Ultra kortet. 14500 er det første målet. Så får vi se etter det hva jeg finner på :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Sjekket produktguiden jeg, fant ingen der. Kanskje Hw.no`s produktguide ikke er spesielt oppdatert da? Isåfall er det hw.no`s produktguide som er slapp, ikke jeg.

V

Produktguiden er aldri 100% oppdatert, ting kan komme på lager mellom hver gang den oppdateres. Dessuten er det ikke alle webshopper som er med i den.

Lenke til kommentar
har hørt så mye dårlig om powecolor...eller?

Dette gjaldt vel i lanseringsperioden til 9800pro, og det var grunnet dårlige vifter på kortene som stoppa. Noe som ble rettet opp for veeeeldig lenge siden.

Kjipt for PowerColor at disse ryktene henger med så lenge, når det er noe som ble rettet opp ganske så fort.

Med x800-serien legger PowerColor seg faktisk blant de dyrere produsentene, vet ikke helt hvordan det er med bundelen deres, men kvaliteten deres er da helt lik som andre konkurrenter.

Lenke til kommentar

Jeg har ett Gainward6800Ultra som jeg ikke er helt fornøyd med. Har problemer med kortet når jeg spiller BFV. Virker som det blir for varmt :hmm: .

Jeg kommer til å bestille ett X800XT og sammenligne så snart de er i butikken. Kommer til å teste Hightech Excalibur Radeon X800 XT 256MB.

Lenke til kommentar
Jeg har ett Gainward6800Ultra som jeg ikke er helt fornøyd med. Har problemer med kortet når jeg spiller BFV. Virker som det blir for varmt :hmm: .

Jeg kommer til å bestille ett X800XT og sammenligne så snart de er i butikken. Kommer til å teste Hightech Excalibur Radeon X800 XT 256MB.

Du har prøvd med nye bioser osv på kortet ditt?

Lenke til kommentar
JimRamse: hvorfor kjøper og selger du alle korta dine? bruker du dem _BARE_ til benching? :ermm:

Har kjøpte å solgt 2 stk GT kort. X800Pro, X800XT å 6800Ultra kortene jeg har testet er bare samples på jobb. Det er ikke noe jeg har betalt for. De to GT kortene jeg har solgt, har jeg moddet biosen på, å har vist seg å være gode overklokkere. Har solgt de for det samme som jeg har gitt for de. Har med andre ord ikke vært noen utgift for meg ;)

Lenke til kommentar
Det er bra at vi har slike seriøse forum deltakere som boosting

:roll:

V

Hva er det du forventer da? Alt folk skal hoppe på telefonen, og undersøke for deg? Poster du her, så har du PC og internett tilgang, og kan sannsynligvis åpne en webside. Dermed er det absolutt ingen ting som forhindrer deg i å finne ut dette selv.

:mad:

Jeg har prøvd å finne det ut selv!

Bruker produktguiden mye jeg, ante ikke noe om at den ikke var spesielt oppdatert.

Jeg har da lært det i dag da at produktguiden ikke er verdt noe særlig.

men det burde være mulig å stille et slikt spørsmål, uten at noen biter huet av meg.

EDIT: Skrive feil

;)

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...