Kenny Bones Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Noen som kan hjelpe meg med å ordne TKIP kryptering til et trådløst nettverk? Jeg har konfigurert Access Pointene(senderne) og utstyrt dem med en krypteringsnøkkel i 128 bit. Men uansett så får jeg ikke fram nettverket på en Dell bærbar. Skjønner ikke hva det kan være. Noen forslag? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Har fått fram nettverket nå. Men det som er rart er at jeg har full tilgang til servere osv, men ikke til Internett. Det synes jeg er rart. Proxy er configurert og Access Pointene er ordnet. Jaja, om noen vet noe så skriv litt da! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Hmm..ingen som svarer? Ingen som har peiling? Jeg kan si dette da at jeg bruker 128 bits kryptering på radiosignalet, så det har kanskje noe med at jeg ikke får surfet på nettet. Men alle instillinger er satt på. TCP/IP konfigurasjon, proxy og porter. Skjønner ikke i det hele tatt hvorfor dette skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå