Weezel Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei Har sitti to arbeidsdager å plundra litt med Office 2002 og tjenesten free/busy. Som noen kansje vet, kommer Microsoft til å legge ned Microsoft Mail tjenesten som holdt oppe denne tjenesten fra deres side før. Derimot har de kommet med en løsning for oss som fremdeles vil beholde dette kjekke systemet, som ikke kjører exchange server til blodpriser. Det de foreslår er å sette opp en fil/web/ftp server som Outlook laster opp såkalte vfb filer på som innholder informasjon om når man er ledig/opptatt. Microsofts løsning Som sagt har jeg plundret med dette, og problemet her er at jeg får Outlook til å laste opp vfb filen, men uansett hvordan jeg vrir og vender på det, laster den ikke ned noe informasjon, og sier at den ikke finner det. For tiden kjører jeg filserver metoden, og alle rettighetene er som de skal være, jeg får lest filene manuellt. Har snakket med flere personer som burde ha peiling på dette, men det viser seg at dette er et ganske ukjent tema for de fleste, så da tenkte jeg at det kansje var noen her som kunne hjelpe meg? Mvh Nicolai B. Kalvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå