SteinKva Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har et problem med en plextor brenner. Når jeg brenner audio cd'er (enten fra mp3, wav etc) blir kvaliteten på den brente cd'en dårlig. Det høres ut som en gammel plate i en sliten platespiller. Masse knitring og støy. Jeg har hørt på lydfilen før jeg brenner og alt høres bra ut. Jeg har også testet å konvertere filene til wav med Nero og det blir også bra. Har oppgradert til siste firmware og testet med forskjellige versjoner av Nero. CD'ene skal være av god kvalitet. Har også tetstet å brenne på ulike hastigheter (1x - 48x) med samme resultat. Noen ideer? -Stein- Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 har du prøvd å spille av cd'n på forskjellige spillere også? -s Lenke til kommentar
SteinKva Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Det har jeg ikke, men spilleren jeg spilte den av i er helt ny og spiller alle andre cd'er bra. Jeg skal alikevel teste det for sikkerhetsskyld. -Stein- Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Har du prøvd å bruke Plextools til å lage musikk cd`er? Eller et annet program enn Nero? Jeg personlig bruker Plextools eller Prassi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå