Gå til innhold

Tellerskritt på ADSL Ulovlig??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-05-03 14:42, Anders20 skrev:

Telenor har allerede gjort det klart at det IKKE vil gjelde de som allerede har ADSL med bindingstid. Det vil først skje når bindingstiden har utløpt.

fint for da har jeg et par månder å finne noen andre på...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 14:42, Anders20 skrev:

Telenor har allerede gjort det klart at det IKKE vil gjelde de som allerede har ADSL med bindingstid. Det vil først skje når bindingstiden har utløpt.

Vis det er til fele så kommer vel ingen til å skrive ny kontrakt så lenge det finest biligere tilbud eller andre levrandører som gir månedli pris :lol:

så det blir vel som å sitte på ei grein og sage av greina du sitter på. :lol:

Lenke til kommentar

He he!!! HOHOHO!!! MUHAHA!!! Jeg kjenner smerten fra 10000 sinte nerder!! :grin: Jeg er glad på deres vegne! Det er en ***** skam at Stjelemord finner på detta ****skapen her! Noe så jævlig har jeg aldri opplevd! Det er **** meg noe av det frekkeste jeg har hørt! Komme hit og tilby meg "billigere" abonnement enn det jeg har! Så ett par uker etter på blir det pluteslig dyrere enn oppringings dritt! Gi **** i dette TELENOR! Gi ****!

Sjefen for Telia sa det han! Han ville ikke sammarbeide med "en av de siste kommunist-statene"!! LOL! Norge er en ***** kommunist stat! Alt er **** meg dyrt her: Mat, brus, øl, sprit, bil, PC!!, ADSL!

Bare fortsett å stem på AP dere! Ikke tenk å stem på Høyre, som hadde planer om å utbygge et statlig fundert fiber bredbånds nettverk til alle steder i dette helvetes landet!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Quote:

Den 2002-05-03 14:59, mr.a skrev:

anders, hadde du bare latt de styre så... det er ap som ikke holder en dritt!

Viss jeg ikke husker helt feil var det vel Høgre som gjorde det best ved valget i fjor. Hva var en av hovedelementene deres i valgflesket? Mere til studentene!! Hva var det første de gjorde da de "kom til makta"? Forandra på det kommende statsbudsjettet slik at studentene ikke fikk det lille ekstra som var satt av til dem...

Skulle vært en lov mot å bryte valgløftene.

Lenke til kommentar

Men for å svare på topic:

Tror det blir stooor motstand viss det blir tellerskritt. Så senest i dag på baksiden av vedlegget til det nyeste PCWorld at det var annonse for Telenor-ADSL. Viss jeg ikke husker helt feil mener jeg det stod "På nett hele tiden til fast pris" (eller.no slikt).

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at dere gidder og lage sånt oppstyr av det.

Selvfølgelig er det ulovlig og telenor vil tape i retten men vent nå og se hva så skjer og ikke ta sorgene på forskudd

Dette er nå min mening

PS Telenor kommer til og viste ALLE vettige kunder nå det holder på sånn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...