Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har lekt litt med ideen om en vibrator som kan kobles til mp3 spillere, slik at man får subwoofereffekt. for å få til dette må man vel få en utgangseffekt på 0.6-0.7 volt, for å få en transistor til å styre en ekstern batterikilde når bass er i bruk. desverre har jeg lite peiling på slik, og jeg lurer derfor på om det er noen (som skjønner hva jeg mener) som kan hjelpe meg!? Lenke til kommentar
zvein Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 du må vel ha et lavpassfilter (for å sleppe gjennom de lave frekvensene) på utgangen som du kobler til basen på transistoren, som igjen driver vibratoren... Kan godt hende jeg tar feil, men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 var noe slik pappa nevnte óg... men han sa også at det ikke nødvendigvis var nødvendig, ettersom det sannsynligvis bare er bassen som er høy nok. men som sagt, jeg har ikke så mye peiling på slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå