zpitx Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei! Jeg har en Power Macintosh 8600 som jeg trenger os 9.1 til (det er det nærmeste jeg kommer osX ) Noen som vet hvor man får kjøpt os 9.1 nå ? eller evnt. kan selge meg en cd'en ? Jeg har endel utstyr til mac'en som jeg gjerne vil bruke , har blant annet en Agfa duoscan t1200 (scsi db 25 tror jeg ) , vil denne f.eks fungere på pc'en min hvis jeg anskaffer en scsi kontroller ? takker for svar. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hei! Jeg har en Power Macintosh 8600 som jeg trenger os 9.1 til (det er det nærmeste jeg kommer osX ) Noen som vet hvor man får kjøpt os 9.1 nå ? eller evnt. kan selge meg en cd'en ? Jeg har endel utstyr til mac'en som jeg gjerne vil bruke , har blant annet en Agfa duoscan t1200 (scsi db 25 tror jeg ) , vil denne f.eks fungere på pc'en min hvis jeg anskaffer en scsi kontroller ? takker for svar. På PowerMAc 8600 er det SCSI-kontroller, hele disk kjeden kjører SCSI, så det er bare å plugge scanner i scsi-port på baksiden. Skal se om eg har flere OS 9 plater, vet iallefall eg har en OS 8.5 eg kan "selge", send PM om int. Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 (endret) jeg har os 8.6 på den nå , så jeg trenger vel ikke os8.5. Men har du en os 9.1 cd , kjøper jeg plata med engang Endret 24. august 2004 av zpitx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå