OCSpro Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 anbefaler "tuneup2004" + "diskkeeper" + "spybot - search & destroy" Blir ikke store forskjellen... lite tror på mandags-cpu. fortsatt ikke skrevet hva slags hardware du har(hk, ram osv) Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 nei, det er det at jeg ikke kan drive flere progammer samtidig og at spill iblant går veldig hakkete og da snakker jeg om spill som er 4-5 år gammle og som går bra på min andre pc. en xp1700 Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 har spybot - search & destroy inne på pcen, jeg har en imax-3 hovedkort. radeon 9700pro, en 512mb ram twinmos 3200. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Abit IC7-MAX3 Hovedkort S478/800mhz,SATA I875P, ATX,GbLAN,Dual-DDR,Firewire,Raid Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har du vore å fikla i bios nokon gang ? Avogtil trenger du det.. Dersom du ikkje følar deg data-kyndig nok til å gjer det sjølve, spør din data-venn eller gå til din lokale data forhandler. Min anbefaling iallefall. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 ja jeg har drevet på i biosen , har prøvd å overklokke men da starter ikke pcen seg opp, uansett hvor mye jeg overklokker. nå står alt på default. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ok. Når du booter maskina, kva står det på cpu hastighet da ? Står det 3,2 GHz ? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Vell. Da trur eg at eg gir meg, dette var vanskelegt. Godt HK, RAM og CPU.. Min anbefaling til deg er rettogslett å gå til din lokale data-butikk og spør om dei kan sjå på den. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 sente inn hovedkortet mitt for en stud tilbake fikk en nye en så det er ikke noe iveien der, fikk ny ram for en uke siden så ikke noe der. da er det bare cpuen igjen, kjøpte nye harddisker for ca. en mnd siden også. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ikkje bra. At prosessor er dårlig er frykteligt kjipt.. Ein annan ting som kan ver grunnen: PSU. Kor mykje straum gir din straum-forsyning ut ? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 AMD 64 3400 MSI Platinium Corsair S Value PC3200 512mb x 2 Hm, du kan prøve å legge inn Norton på nytt, annen versjon. Kjør Spybot og Adaware, og virus scan. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Prøvd å oppdatere bios? versjon 16(1.6) er ute... http://www.abit-usa.com/products/mb/bios_r...ies=1&model=130 Bruker du SecureIDE? kan hende det har en rar effekt på maskinen din... Så vidt jeg kan se er ikke CPU'en din blitt testet for kompabilitet. Om den ikke er kompatibel eller om den kun ikke er testet er usikkert, en kort mail til Abit kan klare opp i det. RAM'en din er støttet, men sjekk det andre for å være sikker... http://www2.abit.com.tw/test_report/IC7-MAX3/index.php Sjekk også hvilke andre drivere som finnes, og om du er oppdatert... http://www.abit-usa.com/products/mb/driver...ies=1&model=130 Sjekket "enheter" på system for å sjekke at det ikke er noe hardware som er i konflikt? Husker ikke om du svarte på det, men har du sjekket temperaturer? Vet jo aldri... edit: Lykke til videre Endret 25. august 2004 av LeChef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå