Jernlov Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) mye trur du lakken på denne Honda Accord'n har kostet? og noen som vet hva fargen heter? blå? blå metallic? hva ?? eller kanskje noe annet Endret 2. september 2004 av skate4life Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 midnattsblå, høres spennende ut , men hvor mye koster det og lakke i dag tru? det er ikke helt ren lakk heller, metallic eller noe må det jo være? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Er nok sikkert metallic-lakk ja. Hvor mye det koster, er avhengig bla. av hvor mye av forarbeidet du gjør selv og hvor stor bilen er. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Metallic med perlemor-effekt kanskje? Vanlig lakk er ikke veldig dyr i seg selv, det er grunnarbeidet som er kostnadsdrivende. Avhengig av dine kontakter, så kan du vel få lakkering for alt fra under 5k svart (snakker ikke om fargen ) til sikkert 100k med super-grunnarbeid og spesialeffekter i lakken. Skal love deg at du ser god forskjell på en lakkering til 5k og en til 30k... Vil tippe 20-30k hvis du skal ha en vanlig tett farge og en lakkerer til å gjøre dette hvitt (igjen så snakker jeg ikke om fargen ) for deg. Grunnarbeid + lakkering. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 takk for svar! hehe, skjønner deg, det var ikke for meg dette var til da, men jeg skal ha sånn lakk på min bil om 2 år! hehe yeah. Honda Accord 4th generation Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) Hmmm...Ser mistenkelig ut om lakken på en volvo jeg så på biltreff. Den forandret farge etter lys/vinkel. Kosta 7k for literen. Edit: Leif Endret 16. september 2004 av Jan-Inge Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 ja det såg litt ut som effektlakk... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 ser ikke så veldig ut som det,... syns det er samma fargen jeg... kanskje litt skygge her og der selfølgelig men... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Hente inn lakk-priser fra flere verksteder for hel-lakkering av en Audi 100 Avant (altså mye større enn den Accord'en). Det kom seg på mellom 10 og 20 tusen. (Billigste lå på 10, dyreste i overkant av 20.) Da forutsatt at det ikke var mye skader etc. i lakken fra før av. Tviler på at det der er effektlakk, bare en rå blåfarge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå