Gå til innhold

Angående ballistix PC3200 og PC4000

Uncas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Standard er et vanlig ord som kan brukest om det som er vanlig for en bestemt ting. Ikke et databegrep.  :roll:

Er hw.no folk fra en annen planet eller?  :ohmy:

Slapp av a, eneste grunnen til at folk har giddet å svare i denne tråden er for å besvare spørsmålet ditt; med andre ord hjelpe deg. Jeg kan forsikre deg om at du ikke kommer langt med sarkasme og barnerumpe-tendenser her, så bare kutt ut å være så jævlig prippen.

Ontopic: Det han sannsynligvis mener er om brikkene er identiske, fortsett fra at pc4000-brikkene leveres med tregere timings for å kunne yte denne hastigheten, i motsetning til pc3200-brikkene hvor det da er motsatt; strammere timings som sannsynligvis ikke bærer like langt som de førstnevnte ved klokking.

Og nei, hw-folka er ikke fra en annen planet, vi er fra mars vi og... :yes:

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Finnes ingen standard innstillinger i dataverdene da omtrent alle komponenter er ulike, men hver RAM-brikker har en bitteliten chip (en ROM brikker) oppe i hjørnet som kalles SPD, den inneholder et sett med innstillinger (som gjelder for den brikken) som BIOS laster om du setter RAM'en til "By SPD".

Lenke til kommentar
Herregud folk er dumme. STANDARD INNSTILLING FORSKJELLIG PÅ BRIKKE MEN BRIKKEN ER IDENTISK ER DET SÅ VANSKELIG Å FORSTÅ?

Oh my god

Har du bilde av beggene brikkene (med tydelig bilde av IC'ene)??

Tror Corsair gjør omtrent det samme med sine XMS3200XL og XMS4000 brikker.

Lenke til kommentar
Standard er et vanlig ord som kan brukest om det som er vanlig for en bestemt ting. Ikke et databegrep.  :roll:

Slapp av a, eneste grunnen til at folk har giddet å svare i denne tråden er for å besvare spørsmålet ditt; med andre ord hjelpe deg. Jeg kan forsikre deg om at du ikke kommer langt med sarkasme og barnerumpe-tendenser her, så bare kutt ut å være så jævlig prippen.

Ontopic: Det han sannsynligvis mener er om brikkene er identiske, fortsett fra at pc4000-brikkene leveres med tregere timings for å kunne yte denne hastigheten, i motsetning til pc3200-brikkene hvor det da er motsatt; strammere timings som sannsynligvis ikke bærer like langt som de førstnevnte ved klokking.

Yay :thumbup:

Korrekt!

Er det ganske lav gjennomsnitts-alder på postere her eller?

Og nei, jeg trenger IKKE hjelp. Å spørre om mening er ikke det samme som å spørre om hjelp. :)

Lenke til kommentar

Yay :thumbup:

Korrekt!

Er det ganske lav gjennomsnitts-alder på postere her eller?

Og nei, jeg trenger IKKE hjelp. Å spørre om mening er ikke det samme som å spørre om hjelp. :)

Gjennomsnittsalderen kan være det samme, spesiellt hvis du prøver å fremheve at den her på forumet må være lav pga. "svarene" du har fått i denne threaden, som du tydeligvis syns er både uintelligente og lite givende. Med hjelp mener jeg generellt å bidra til at du får noe ut av denne posten, at du får høre andres meninger og kunnskaper ang. ditt tema. Mine svar til deg som forummedlem er rett og slett en pekepinn til hvordan du burde oppføre deg heretter, både for å få flest mulig "svar" på kommende threads og for å imøtekomme brukere med mest mulig respekt og høflighet. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt dette til betraktning, i stedet for å dra den enda lenger.

Lenke til kommentar

da er vel eneste forskjellen at man får garanti for brikkene ved PC4000 hastighet for PC4000 versjonen, men ikke PC3200...

tror du bør lese retningslinjene litt bedre, både med henhold til folkeskikk og bumping av poster...

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig bruk av banning, flaming og innlegg ment for å skape dårlig stemning er ikke tillatt.

Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post.
Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Oh, no! Tell it to the -> Carepolice! :cool:

Blir bare irritert av folk som skal kverulere når det er åpenbart at de skjønner poenget. Virker nesten som folk skal kverulere BARE for å vise verden at de "kan" mer om sitt felt en andre, derav henvisningen til lav alder fordi sånt er vanlig blant unge mennesker.

Mente ikke å fornærme noen. :innocent:

btw, hva er "bumping"?

Lenke til kommentar
Oh, no! Tell it to the -> Carepolice! :cool:

Blir bare irritert av folk som skal kverulere når det er åpenbart at de skjønner poenget. Virker nesten som folk skal kverulere BARE for å vise verden at de "kan" mer om sitt felt en andre, derav henvisningen til lav alder fordi sånt er vanlig blant unge mennesker.

Mente ikke å fornærme noen. :innocent:

btw, hva er "bumping"?

Du stiller jo spørsmålet på en utolig klønete måte. Ikke rart at folk lurer på hva det er du mener. At du ser spørsmål angående din framstilling av problemet som kverulering er noe som i hovedsak gjør at du burde se på hvordan du fremstiller det du lurer på.

Den eneste som har prøvd å vise at han kan mere i denne tråden er deg, som snakker både nedlatende og frekt til alle som har prøvd å hjelpe. At du nå prøver å "fleipe" det hele vekk gjør det enda mere patetisk, og gjør at du framstår som den med desidert lavest alder her. Og hvis du ikke vil fornærme folk så bør du styre unne hentydninger om lav alder og idioti.

Bumping er forøvrig at man lager en ny post i sin egen tread for å få den høyere opp i forumet. Det skulle man tro du var gammel (eller smart) nok til å vite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...