PC^2020 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Når jeg venter på ett spill så skriver jeg alltid ned datoen på kalendern på mobilen.. den 16'ende så skal sims pipe, i november pipern fordi da skal jeg ønske meg "pirates2" Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 hefty! gleder meg faktisk Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 The Sims er kult den første uka og etter det så er det drit kjedelig. Eller, det er jo litt fett å bygge hus og sette inn møbler og sånt da Enig! Blir litt lei av det etter en stund, men avogtil får jeg et "sims-kick" hvor jeg får veldig lyst til å spille... Kjenner meg igjen der selv. Man får kicket. Mekker en über bolig, så går man lei når man "oppdager" igjen at de nesten bruker en time for å gå på do. The Sims var/er jo et utrolig enkelt og genialt spill. Det som ødela alt var at ingen av exp-pakkene gjorde noe med tidsproblemene. En person brukte jo 3 timer totalt på bad, do-tur og frokost. Jeg bruker 45 minutter på samme rutine... Må vel teste 2'ern. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Endelig noen som påpeker det som jeg også føler er et problem med The Sims. Tid. Hvorfor må den lille karen bruke så sinnsykt lang tid på do og diverse andre baderomsysler. Og: å stå opp en time før man blir henta til jobb er noe ALLE klarer (okei, sikkert en eller annen dust som vil svare på denne posten og si at en time er for lite, men det får så være. Du skjønner hva jeg mener.) Men i spillet kan dette fort bli et problem. Jeg blir ofte helt gal når jeg spiller det, føler at ting ikke flyter sammen så naturlig som i virkeligheten. Skal litt for mye til å koordinere alle folka. Enten så skal de snakke, ellers så skal de ordne noe. Folk prater da sammen hele tiden i virkeligheten. De burde legge inn en slags autosnakk funksjon, eller legge inn at bare man er i samme rom som noen blir man happy. Jeg mener at dersom de fikser tidsproblemet er mye gjort. The Sims 2 har uendelig potensiale for oss som liker å leke gud på denne måten. Hvis du ikke liker The Sims er det også greit, men du trenger ikke å skrive "Sims suger!" i en post. Det blir for intetsigende. Det er morsommere å lese gode for og imot argumenter, men det tar jo litt tid å skrive en lang post da, og det kan være strevsomt for mange. Hei. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 haha.. Husker sims1.. når jeg begynte kl 7 eller 8.. husker ikke helt.. så måtte jeg sti opp klokken 2-3 tia for å rekke det som skulle rekkes lol.. Dass --> Dush --> Lag mat --> Spis mat --> arbeid håper de lager litt tregere tid i 2'ern Så håper jeg de lager dager,, å at i helgene har du fri fra jobb, å har ej fabelaktig mulighet å skaffe deg venner.. trene osv... Lenke til kommentar
Cera Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Jeg håper det generellt sett blir mer action og at personene blir LITT smartere...og kanskje en programeringsmulighet slik du sette opp en dagsplan med klokkeslett og så kan du bare sitte og se på personene tjene inn litt penger... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Tiden må fikses ja....Men det beste er jo og bygge huset. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Så håper jeg de lager dager,, å at i helgene har du fri fra jobb, å har ej fabelaktig mulighet å skaffe deg venner.. trene osv... Dette tror jeg allerede er sagt at de har gjort... Syns jeg husker og lest at barna har fri fra skolen i helgene, men enkelte jobber for de voksne må man kansje jobbe litt i helga... Uff husker i eneren når alt gikk veldig fort... Måtte skulke jobben annenhver dag (var vel noe sånt at man blir sparket hvis man er borte to dager på rad) å måtte få sånne poeng som man måtte ha i jobben (trening, kreativitet og sånt) Men ble vant med det etterhvert da... Kommer spillet 16. eller 17.? Mannen på Spaceworld sa 16. men syns jeg har lest på flere utenlandske sider at det kom 16. Lite trolig at det kommer til Norge først... EDIT: (fra www.thesims2.no) Simmene får også litt fri i helgen så de får vært mer sammen med familie og venner. Tenåringer og eldre har andre karrierer tilgjengelige enn voksne simmer. Endret 9. september 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 når releaser spillet? Lenke til kommentar
Snicker Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det kommer den 16'ende. Se på disse GENIALE posterne av spillet. Poster 1 Poster 2 Trodde jeg skulle daue når jeg så de første gang. Gjett om jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Noen spill kommer en uke etter at det har kommet i Usa. Er de sånn med Sims 2? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Noen spill kommer en uke etter at det har kommet i Usa. Er de sånn med Sims 2? Her er noen fremgangsmåter du kan bruke for å finne lanseringsdatoer på spill (i dette tilfelle The Sims 2): 1. Vår egen utgivelsesliste på data- og videospill - Her kan du finne datoer på alle spill som kommer fremover. 2. Produktsiden til The Sims 2 (PC) - Slike produktsider finner du ved å søke på hele, eller deler av, produktets navn i vår søkemotor. Som du ser er datoen i Norge 16. september - kun 2 dager etter lanseringen i USA. :-) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 The Sims 2 er til nå blandt annet blitt testet av Gamspy, hvor de ga spillet 5/5 stjerner. Omtalen finner du her: http://pc.gamespy.com/pc/the-sims-2/546697p1.html Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 jeg tror the sims 2 suger like mye som eneren Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Gleder meg Likte ener'n, bare med den første exp. packen... Tror oppfølgern blir bra Lenke til kommentar
Zn00z Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hør nå her! Er joh kanskje ikke rart at vi forbinner Sims med et elendig spill... Tor vi blir litt mette etter å ha hørt "komatznale", i 5 år nå Er en god del år for å være et singelplayerspill Hvis spillet for nok nytt vil det bli rått! Det var jo veldig revlusjonerende når 1'eren kom, både i grafikk og handling (husk: når det kom) Jeg gleder meg faktisk Må ha gjort ferdig leksene til 16. asså Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Og IGN ga 9.4. Virker som vi har et nytt "knall-spill" i vente da. 5/5 stjerner hos Gamespy.com og 9.6/10 hos IGN.com. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Ja, leste ign sim omtale og det virka ganske artig også sa han at både han og dama hadde hatt mye morro med den ansikts \ sim skaper greia.. gleder meg allerede tror det blir kult jeg ihvertfall.. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Poster 1 Join! Join! Join! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå