Gå til innhold

The Sims 2 er ferdig.

Anbefalte innlegg

Bare synes at om man skal lage 10 exp packs, så kan man heller lage et nytt spill.

Litt for åpenbar melking for min smak

Jaja :)

Er forsåvidt enig i at melking ofte kan være en uting, spesielt når det som kommer ut er mer eller mindre skit. Men i dette tilfellet har Maxis faktisk klart å skyte vingeskyte gullfuglen med de berømte gulleggene. Veldig mange har faktisk sett frem til hver eneste utvidelse og kjøpt dem gladelig. Hvorfor i all verden bruke ressurser på å utvikle noe nytt når man kan bruke det på utvidelsespakker? Vinn-Vinn situasjon for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger vel ikke bruke 15 min på husbygging. La simmen din leve i et skur uten dusj, spise pizza og bli feit og ekkel . Så kan du sende ham på byen og sjekke opp damer og se damenes reaksjon når en feit og illeluktende kar drar en dårlig sjekkereplikk. Så kan du la han dø i ensomhet.

Det er jo nettopp det som er det kule med dette spillet. Du har så uendelig med muligheter.

Lenke til kommentar
Trenger vel ikke bruke 15 min på husbygging. La simmen din leve i et skur uten dusj, spise pizza og bli feit og ekkel . Så kan du sende ham på byen og sjekke opp damer og se damenes reaksjon når en feit og illeluktende kar drar en dårlig sjekkereplikk. Så kan du la han dø i ensomhet.

Det er jo nettopp det som er det kule med dette spillet. Du har så uendelig med muligheter.

hehe,ja.

husker jeg brukte å bygge et kjempedigert så satt jeg en seng der så 'deleta' jeg døren så han ikke kom seg ut :thumbup:

Lenke til kommentar
The Sims er greit nok helt til de nekter å gjøre ting fordi alt er på bånn. Har maks spilt det spillet i 10 min. Tror The Sims 2 blir en flopp som enen.

Hvis karakterene dine i spillet ikke gjorde som du ville etter maks 10 minutter, så har du gjort noe rimelig galt. :!:

Enda en ting, hvordan kan du dømme et spill du har spilt i maks 10 minutter? :)

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Hallo folkens! Har postet dette i en annen tråd, men det ser ut osm det passer best her, så jeg poster det her også i håp om svar!

Har et lite spørsmål som jeg håper dere kan svare på...

Hvor god pc BØR man ha for å spille The Sims 2? Har lest på forskjellige nettsider, men er dette det minste man kan ha? Vil jo helst ikke at der hakker og klikker...

Selv har jeg en AMD Athlon 3000+ (2,17 GHz) med 512 MB RAM og NVIDIA GeForce TX5200 128 MB videominne og totalt 122 MB ledig på C: ... Jeg er en fullstendig data-tulling! :blush:

Men greit om noen kunne si sånn ca. åssen det ville gått med the sims 2 på denne dataen min... Husker skuffelsen da jeg fikk med The Sims i 2000 på min daværne sugne data og det nestne ikke virket... He he...

Takker på forhånd! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke si dette helt sikkert men jeg tror ikke skjermkortet ditt klarer å kjøre det i mere enn 800x600 oppløsning. Men hvis det holder så går det nok greit.

Du må definitivt ha mere plass på harddisken din. Men det klarer du nok å få til ved å slette et par gigabyte ;)

Du trenger minst 3.5 GB ledig.

Lenke til kommentar

The sims er jo så fakkings genialt spell. For en tja, 4 år sia, var det liksom spillet jeg "spillte". Satt hver dag i minst et halvt år og spillte det spillet der. Var ganske artig. Hadde også lasta ned så vanvittig mye møbler og drit.. artig spill.

Skal installere det etterpå ass !

og kjøpe sims 2.. eller spleise på det med en kammerat. :tease:

Lenke til kommentar
The Sims er kult den første uka og etter det så er det drit kjedelig. Eller, det er jo litt fett å bygge hus og sette inn møbler og sånt da :D

Enig! Blir litt lei av det etter en stund, men avogtil får jeg et "sims-kick" hvor jeg får veldig lyst til å spille... :D

Lenke til kommentar
The Sims er kult den første uka og etter det så er det drit kjedelig. Eller, det er jo litt fett å bygge hus og sette inn møbler og sånt da  :D

Enig! Blir litt lei av det etter en stund, men avogtil får jeg et "sims-kick" hvor jeg får veldig lyst til å spille... :D

Men spillet kommer jo alltid tilbake igjen da..

man kan spille det i 1-2 uker, og så går det noen uker så kan man spille det igjen osv..

Man kan bli sittende VELDIG lenge å spille sims..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...