Gå til innhold

The Sims 2 er ferdig.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det eneste som var litt kult var og få 8 stk opp i 2 etasje, fjerne trappen og la de sulte/drepe hverandre og lage kirkegård i hagen

Hehe kjenner meg igjen der ja.. eller mekker badebaseng og få alle uti og så fjerne trappa. :D

hmmm... kanskje man skal finne fram den gamle plata :evil:

Lenke til kommentar

enern med exp packs er jo det mest solgte spillet noensinne!! Da er det vel ikke en flopp da???

hehe, min kar døde når han skulle lage mat også brant han ihjel... hah.. broren min sin drukna i boblebadet..lol

jeg kjøpte the sims for 49kr husker jeg på h&m.. merkelig tilbud..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
The Sims er greit nok helt til de nekter å gjøre ting fordi alt er på bånn. Har maks spilt det spillet i 10 min. Tror The Sims 2 blir en flopp som enen.

EDIT: Må lære meg å lese, var visst litt for sent ute der ja :p Men, som sagt, Sims var vel ikke akkurat noen flopp :p

Endret av Ny i gamet
Lenke til kommentar
The Sims er greit nok helt til de nekter å gjøre ting fordi alt er på bånn. Har maks spilt det spillet i 10 min. Tror The Sims 2 blir en flopp som enen.

EDIT: Må lære meg å lese, var visst litt for sent ute der ja :p Men, som sagt, Sims var vel ikke akkurat noen flopp :p

Nei, ingen flopp der nei.. Kommersielt sett.. ;)

Lenke til kommentar

Det hva noen år siden at jeg hvar dum nokk til å kjøpe et trasi spill som hete the sims, koffer vet jeg ikke når det er så sykt mange spill der ute og 99% av dem er bedre en the sims. Jeg spillte det 2 dager (men det hva siden jeg hva ung (ikke det at jeg er så gammel i dag da, men er i hvertfall voksen nok til å ikke bli lurt til å kjøpe THE SIMS 2. Og det er jeg veldig glad for at jeg ikke gjør. For å bli lurt til å kjøpe det innebær også at man kjøper alle de expansion packan som kommer ut i måneden. (Noen litt artie men de fleste like dårlig som den førsta plata man kjøpte altså the sims 2) Blir man lurt til å kjøpe alle disse oppgraderingene som kanskje man får et nytt vindu i eller kanskje en ny stol. Så kan man heller kjøpe en ny data i året. Men no stopper jeg dette innlege, for det er jo opp til hver enkelt om man skal kjøpe det eller ikke. Men dette hvar i hvertfall min mening....... Men for de som kjøper det kos dokker med spillet :D

Sikkert masse skrive feil men e trøtt no :whistle:

Lenke til kommentar

Føler meg ikke så veldig lurt når jeg har kjøpt alle ekspansjonene - jeg har hatt mye glede av spillet de siste fire, nesten fem årene, så da har det absolutt vært verdt det. Men, som sagt, smaken er veldig forskjellig og heldigvis har man jo et valg; liker man ikke spillet, kan man jo bare la være å kjøpe det. :p

Lenke til kommentar

nei æsj, sims da gitt. For et kjedelig møkka spill.. Blir så irritert og usosial av det :D

Nei, når HL2 kommer (og cs source med :yes: ) da blir jeg kjempeglad.. Håper bare opplegget er spennende, og ikke bare skyting. Men en fin innledning til det hele som skal skje, liker også en del snakking med professorer som begynner å lukte lunta.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Samboeren gleder seg. Hun er 29 :roll: Jeg kommer nok til å spille igjennom et par genrasjoner selv. Det er jo et humorspill for svarte! Eier ikke halvparten av forumbrukerne her humor? The sims var et genialt spill og det kommer sikkert toeren også til å bli. At noen sitter her og sier at det suger og er en flopp viser bare hvor trangsynte dere er.

"Så lenge jeg og mine perfekte venner ikke liker sims er det ingen som bør like det. De som liker det må jo være en gjeng idioter.

Jenter er teite for de leker med Barbie og Ken i barbiehus. Det er jo bare såååå kjedelig. Jenter er bare sååå dumme. Kom så går vi bort til en av de perfekte vennene våres og leker med He-man og Skeletor i "The mountain of doom". Det er kjempekult!"

Blir så oppgitt av sånnt :no:

Lenke til kommentar
Samboeren gleder seg. Hun er 29 :roll: Jeg kommer nok til å spille igjennom et par genrasjoner selv. Det er jo et humorspill for svarte! Eier ikke halvparten av forumbrukerne her humor? The sims var et genialt spill og det kommer sikkert toeren også til å bli. At noen sitter her og sier at det suger og er en flopp viser bare hvor trangsynte dere er.

"Så lenge jeg og mine perfekte venner ikke liker sims er det ingen som bør like det. De som liker det må jo være en gjeng idioter.

Jenter er teite for de leker med Barbie og Ken i barbiehus. Det er jo bare såååå kjedelig. Jenter er bare sååå dumme. Kom så går vi bort til en av de perfekte vennene våres og leker med He-man og Skeletor i "The mountain of doom". Det er kjempekult!"

Blir så oppgitt av sånnt :no:

:thumbup:

Lenke til kommentar
Håper de roer ned exp. packs'ene denne gangen. Ble ganske latterlig med 10 exp. packs - Tidenes mest melkede spill.

:)

Klarer ikke helt å se hva som er latterlig med det. Det var tydeligvis et marked for det, folk har kjøpt det og veldig mange koser seg med utvidelsespakkene. Så jeg klarer ikke helt å se hva som er problemet :cool:

Lenke til kommentar

Jeg er selv 25 og gleder meg som en unge til Sims 2 kommer. Har forhåndsbestilt og oppgradert PCen. Så er klar nå. Likte Sims 1, men synes exp. pakkene var teite. Men Sims 2 ser utrolig bra ut. Tror at dama kommer til å elske det også.

Hilsen en som gleder seg.

-Snicker-

Lenke til kommentar
Håper de roer ned exp. packs'ene denne gangen. Ble ganske latterlig med 10 exp. packs - Tidenes mest melkede spill.

:)

Klarer ikke helt å se hva som er latterlig med det. Det var tydeligvis et marked for det, folk har kjøpt det og veldig mange koser seg med utvidelsespakkene. Så jeg klarer ikke helt å se hva som er problemet :cool:

Bare synes at om man skal lage 10 exp packs, så kan man heller lage et nytt spill.

Litt for åpenbar melking for min smak

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...