Fraction Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har ikke prøvd noen av The Sims spillene og skal heller ikke prøve de, The Sims altså.. Har spillt litt SimCity4 og det kan være greit som tidsfordriv men der bygger man byer etc. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Etter det originale "The Sims" så forventer jeg ingenting av dette spillet. Ingenting. Jeg har hørt at det kommer til å bli såååå bra, men det samme hørte jeg før originalen kom ut også, og vi så jo hvordan det gikk. Verre og mer irriterende spill skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det kommer vel litt an på smaken man har i utgangspunktet, da. Det var jo en god del som kjøpte spillet og som fortsatte å kjøpe tilleggspakkene, så det kan jo ikke ha vært helt elendig. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 På den positive siden betyr det at TVet (og dermed Xboxen) blir fristilt noen uker mens samboeren spiller Sims på PCen Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 det er jo et fuckings barnespill! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Dere kan derfor være sikker på at spillet ikke er langt unna. Det har vi forøvrig aldri vært usikre på, i hvert fall ikke de siste ukene. Lanseringsdato er 16. september: http://gamer.no/produkt.php?produktid=9769 :-) Det blir spennende å se hvordan den norske versjonen blir. Ryktene har gått om at oversettelsen hadde deadline i disse tider, og det henger vel sammen med at utviklingen nå er ferdig. Lansering på bursdagen min... Som sagt før "Veit ikkje om eg skal være glad eller lei meg" Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ' date='26/08/2004 : 16:26'] det er jo et fuckings barnespill! Jaha? Bra jeg ikke er så voksen da. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 ,26/08/2004 : 16:26] det er jo et fuckings barnespill! Jaha? Bra jeg ikke er så voksen da. Tvert i mot. Spillet passer til barn, voksne, og like mye til gutter som til jenter. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ,26/08/2004 : 16:26] det er jo et fuckings barnespill! Jaha? Bra jeg ikke er så voksen da. Tvert i mot. Spillet passer til barn, voksne, og like mye til gutter som til jenter. Helt riktig, dessuten er vell alle barn når man spiller uansett Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Det er man vel, uansett hva man spiller. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Som sagt, smaken er som baken, Noen elsker det /liker det Noen Hater det/misliker det Jeg blir 19 om 1 mnd exact å jeg elsker det.. det er like mange våksne som spiller det som om det var barn... Uansett. smaken er som baken EDIT. sry for skrivefeil.. Skrivingen min er ikke helt 100%.. Endret 26. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 huff, sims 2, lyder ikke godt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Som sagt, smaken er som baken, Noen elsker det /liker det Noen Hater det/misliker det *hater d* hater de folka man styrer, har aldri vært mer frustrert over et spill! de gjorde jo aldri hva jeg sa Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det passer vel ikke for alle. Mange av oss som har spilt masse av originalen gleder oss uansett til toern og har gjort det i flere år. Er LITT redd for at jeg har gledet meg for lenge, men håper de i det minste gir ut en FULLSTENDIG versjon den 16. september, ikke én som trenger tre patcher for å funke godt nok til å spille. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som vet systemkravene? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg gleder meg vertfall Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Noen som vet systemkravene? Maxis has released information on the system requirements for "The Sims 2." If you have a T&L (info about what T&L is below) capable video card with at least 32 MB of video RAM (such as nvidia GeForce 2 or better or ATI Radeon 7000 or better) then you need at least: 600 MHz P3 processor 256 MB RAM if Windows XP 128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000 If you have a non-T&L capable video card (such as TNT2, Intel, or Rage for example) then you need at least: 1.5 GHz processor 256 MB RAM if Windows XP 128 MB RAM if Windows 98, Windows ME, or Windows 2000 Recommened video cards (and the more video memory the better): ATI Radeon 9800 Pro Nvidia Geforce 4 Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Gleder meg som en liten snørronge! har bestilt det fra gamesmix.com Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 det eneste som var litt kult var og få 8 stk opp i 2 etasje, fjerne trappen og la de sulte/drepe hverandre og lage kirkegård i hagen Hehe kjenner meg igjen der ja.. eller mekker badebaseng og få alle uti og så fjerne trappa. Lenke til kommentar
Krakken Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 det eneste som var litt kult var og få 8 stk opp i 2 etasje, fjerne trappen og la de sulte/drepe hverandre og lage kirkegård i hagen Hehe kjenner meg igjen der ja.. eller mekker badebaseng og få alle uti og så fjerne trappa. Jeg hadde det kjempe fint med familie å greier på førsten, etter ett par dager så gadd de ikke gjøre som jeg ville. Etter ett langt forsøk på og få alle i bade basenget så tok jeg vekk trappa til de fryste i hjel. Det var Sims karieren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå