Gå til innhold

The Sims 2 er ferdig.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå slipper du å spille en mengde oppgraderingspakker fra det første The Sims om du har lyst til å gjøre noe ut av spillet.

Vel, alle tilleggene etter house party var ikke verdt pengene. Jeg stoppa å spille Sims ved Holiday. alt det nye(Skin, møbler,interiør osv) i Hot Date og Holiday passet ikke sammen med gammelt stuff. så helt mongo ut.

Lenke til kommentar
Dere kan derfor være sikker på at spillet ikke er langt unna.

Det har vi forøvrig aldri vært usikre på, i hvert fall ikke de siste ukene. Lanseringsdato er 16. september: http://gamer.no/produkt.php?produktid=9769 :-)

Det blir spennende å se hvordan den norske versjonen blir. Ryktene har gått om at oversettelsen hadde deadline i disse tider, og det henger vel sammen med at utviklingen nå er ferdig.

Lenke til kommentar

Ærlig talt ... jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å spille Sims.

Bygge, pusse opp & dekorere hjem? Gå på jobb og tjene penger? Snakke med naboen? Kanskje ha en romanse med nevnte nabo? Spise frokost, lunch, middag etc.? Se på TV eller lese en bok? Ta en kopp kaffe? Gå over gulvet og sette seg i en stol? Haha ...

Alt dette i en endeløs klikke-orgie med musa. Herregud, hvorfor kjøper folk dette meningsløse tullet? Får de ikke nok av dette i det virkelige liv eller har de ikke et liv selv?

Jeg er enig med Eurofighter at det eneste Sims duger til er å utforske de sadistiske sidene i deg selv. Hvis Sims hadde hatt flere muligheter for dette kunne jeg vurdert å kjøpe det :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...