Windoge Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nå er det blitt bekreftet at The Sims 2 er ferdig, og er straks på vei til å bli presset. Dere kan derfor være sikker på at spillet ikke er langt unna. http://thesims2.ea.com/news_ts2gold.php Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vet ikke om jeg skal være glad eller lei meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Vær glad. Nå slipper du å spille en mengde oppgraderingspakker fra det første The Sims om du har lyst til å gjøre noe ut av spillet. Forhåpentligvis har de klart å lage noe bra ut av etterfølgeren. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nå slipper du å spille en mengde oppgraderingspakker fra det første The Sims om du har lyst til å gjøre noe ut av spillet. Vel, alle tilleggene etter house party var ikke verdt pengene. Jeg stoppa å spille Sims ved Holiday. alt det nye(Skin, møbler,interiør osv) i Hot Date og Holiday passet ikke sammen med gammelt stuff. så helt mongo ut. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Dere kan derfor være sikker på at spillet ikke er langt unna. Det har vi forøvrig aldri vært usikre på, i hvert fall ikke de siste ukene. Lanseringsdato er 16. september: http://gamer.no/produkt.php?produktid=9769 :-) Det blir spennende å se hvordan den norske versjonen blir. Ryktene har gått om at oversettelsen hadde deadline i disse tider, og det henger vel sammen med at utviklingen nå er ferdig. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Vet ikke om jeg skal være glad eller lei meg. :!: Nice! :!: Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 uken etter lansering kommer sikkert første expansion Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 uken etter lansering kommer sikkert første expansion :!: Men Sims 2, ja det blir nok bra Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Håper de roer ned exp. packs'ene denne gangen. Ble ganske latterlig med 10 exp. packs - Tidenes mest melkede spill. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 the sims er bra tidsfordriv hvis jeg kjeder meg.. men som underholdning --- håper 2eren blir mye bedre.. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 det eneste som var litt kult var og få 8 stk opp i 2 etasje, fjerne trappen og la de sulte/drepe hverandre og lage kirkegård i hagen Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hvis de hadde samla det beste de kom på i en expansjon, ville nok kvaliteten vært en god del høyere....er selv ikke så begeistret for sims.... Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 hva er vitsen med å komme med et nytt the sims kan dem ikke bare lage en expensjen pack som er litt større en 100mb? Lenke til kommentar
[PsyFly] Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 sims suger jo minst 20 nautiske mil med k*kk da! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Sims 2 blir værtfall en bedre overgang en alle oppgraderingspakkene per nå. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Ja til ennå mere meningsløs og asosial tidsfordrivelse. Gleder meg Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tror sims2 kommer til å bli konge jeg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Tror sims2 kommer til å bli konge jeg Til en viss varighet sikkert. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Ærlig talt ... jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å spille Sims. Bygge, pusse opp & dekorere hjem? Gå på jobb og tjene penger? Snakke med naboen? Kanskje ha en romanse med nevnte nabo? Spise frokost, lunch, middag etc.? Se på TV eller lese en bok? Ta en kopp kaffe? Gå over gulvet og sette seg i en stol? Haha ... Alt dette i en endeløs klikke-orgie med musa. Herregud, hvorfor kjøper folk dette meningsløse tullet? Får de ikke nok av dette i det virkelige liv eller har de ikke et liv selv? Jeg er enig med Eurofighter at det eneste Sims duger til er å utforske de sadistiske sidene i deg selv. Hvis Sims hadde hatt flere muligheter for dette kunne jeg vurdert å kjøpe det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 "Hurra!" Sims 2 er ferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå