Gå til innhold

Goop på AMD 64 CPU, hvor mye, hvor?

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg begynner å bli temmelig sikker på at det er feil påsmuring av goop som gjør at jeg faller ut av DOOM3 og BF:V nå, så jeg må få høre om jeg har gjort dette med goop feil. Hvordan skal denne smøres på? Skal vel uansett være et tynt lag, men hvor? Over hele? Jeg tok en klædd i midten, muligens for mye, muligens for lite, hvem vet. Noen som har en guide eller gidder knipse bilder/forklare godt? Er til å grine av! Har 5 kabinettvifter og miditower, ingenting er klokket, allikevell 50 idle og 60 load (det er da spill loker/windows gir meg hyggelige fargede skjermer).

Noen? Hadde vært meget hyggelig :cry:

pain :(

EDIT: Lest goopguiden her på ok.no, men står intet om s754 der.

Endret av pain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

50/60 grader skal ikke gi slike problemer.

Det virker heller som om skjermkortet har det for varmt..

hva slags skjermkort har du?

Du skriver at du har 5 vifter, men hvordan er de plassert? Trekker du inn (kald) luft foran og dytter ut (varm) luft bak?

Lenke til kommentar
50/60 grader skal ikke gi slike problemer.

Det virker heller som om skjermkortet har det for varmt..

hva slags skjermkort har du?

Du skriver at du har 5 vifter, men hvordan er de plassert? Trekker du inn (kald) luft foran og dytter ut (varm) luft bak?

Det er vifter som fulgte med Lepont kabinettet mitt. Plassert to innsugningvifter foran, en på toppen og to utsugingsvifter bak.

Skjermkortet mitt er et MSI Radeon 9800PRO (XTkjerne)

Lenke til kommentar
hvilken kjøler har du ?

Boxed

EDIT: Kan dette skyldes no' annet? F.eks. RAM'en min? TwinMOS og MSI/nForce3 er jo som kjent ikke bestevenner. Har måttet endre timings for å i det hele tatt få det til å gå greit. Men overbelaster jeg RAM'en (altså, bruker mye RAM, installasjon av støøre spill/programmer ++) blir det bluescreens. Corsair TWINX 3200XL ligger på postkontoret, men må få lønnig først! IIIK!

Endret av pain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...