ahpadt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Personlig liker jeg å gå slik:http://home.no.net/mnylan/forum-stuff/me.jpg Dvs. midt på veien slik at det kan komme en stor traktor og kjøre over deg? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Dvs. midt på veien slik at det kan komme en stor traktor og kjøre over deg? Nei dummen i sorte kler Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg går i alt mulig. Ikke så mye treningstøy til vanlig, men alt annet tilegnet gutter/menn. Altså, jeg plukker ting jeg synes ser bra ut og føles bra, nesten uavhengig av merke. Men jeg kler meg vel normalt. Utenom at jeg går i sandaler uansett vær til rundt juletider. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeans med tskjorte. Helst en småfrekk tskjorte Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tja, jeg hadde vel en litt gansterstil før, men den endret seg til mer skatestil. Den har vel holdt seg greit på skatestilen en stund, men den har begynt å bli litt mer "voksen", i den grad det er mulig Kommer vel alltid til å ha litt skatestil, men ikke så mye som før; de store og forholdsvis baggy World Industries buksene har blitt byttet ut med litt trangere bukser fra Diesel. Kjører fortsatt et par skatemerker, som Alien Workshop og Alphanumeric, men ikke i like stor grad som før. Hvis man bare vet hva slags musikk jeg hører på, skulle man vel tro jeg hadde samme klesstil som VeXx, da jeg nesten utelukkende hører på hardcore Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Går i alt mulig, det som føles bra Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Går i det meste.. fra Sport Extreme Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Har ikke så mye klær jeg.To bukser,ingen gensere,en hel haug med lite kule t-skorter og noen kule.Får vel tigge litt til foreldra mine snart.Fant en sonn überdigg genser på steez.no men den korter nesten en skorte så jeg får se. Endret 29. august 2004 av PyroCX Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 [img..]http://212.12.33.205/turbonegro/images/product/SP_004.gif[/img]Det er jo en klassiker. Alle personer med respekt for seg selv burde jo eie en "happy Tom hatt". hehe..tøff den ja. eneste problemet er at hodet mitt er ganske stort og hatte er litt for liten (str. XXL) . kan sikkert ha noe med håret å gjøre også da fikk denne her i dag: weee Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Personlig liker jeg å gå slik:http://home.no.net/mnylan/forum-stuff/me.jpg So tr00, so hardc0re. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Personlig liker jeg å gå slik:http://home.no.net/mnylan/forum-stuff/me.jpg So tr00, so hardc0re. Ju haf 2 bi tr00 and hardc0re while ju r awaiting the blasphemous abdomination of the necroyeti. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) avslappet... hettegenser og joggebukse til jobb/trening hver dag... har egentli ikke en "stil" er vel egentli bare en i mengden. men NIKE sko har følgt meg jevnt og trutt siden jeg var liten... Endret 5. september 2004 av Hyrlen Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 joggebukse all the way her men har begynnt å gå litt med dongeri Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Øh... egentlig så driter jeg i hva slags merke osv jeg går i ... men BTW jeg går i en flava bukse og t-skjorte ... hater trange klær .. det er no dritt. Edit: hender jeg har på meg en genser Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Militær bukser + metal sleeve's. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå