Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg har en sånn sovjet også! De er så ekte, at navnene til folka som hadde dem, fortsatt står inni! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 enten bruker jeg store joggebokser og hettegensere, siden det er veldig behagelig når jeg driv å surre hjemme. men på skolen å ellers pleier jeg å bruke volcom, osiris, dc eller lignende av klær. sko hater jeg å handle, kjett å gå inn, så jeg pleier å kjøpe 1-2 par i året.. hehe.. liker forsåvidt ikke å handle klær heller så når jeg kjøper noe er det gjort på under 5 min som regel. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 http://home.no/rglaf3/tysker.JPG Den var litt tøffere enn min søte sovjetisk http://home.no.net/olsn/web_vennlige/CCCP/ibruk.jpg http://home.no.net/olsn/web_vennlige/CCCP/innside.jpg Den var drittfin Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Her er meg: Hullete bukse og dimmu borgir t-shorte Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Får sikkert "soss"-stempelet med en gang, men men. Synes soss er mer enn mentalitet enn noe annet. Her er det jeg pleier å gå med: Bukser: Jeans, som oftest DKNY, McGregor NY eller LEE. Liker de som sitter litt nærmere kroppen og går ut og ikke inn ved beina. Er heller ikke noe glad i vanlige svarte eller blå 501, så jeg har enten lyse "washed"-jeans eller litt mørkere. Har også noen über-baggy Droors-bukser som jeg bruker når anlednigen krever det (praktisk på konserter o.l) Gensere: Hovedsaklig fra Thomas Burberry, Hilfiger, Ralph Lauren, LaCoste og DKNY, alt fra marineblå til ferskenfarget. Er ikke så glad i veldig posete og store gensere. Liker også jakke-gensere med zip-down foran. T-skjorter: Alt mulig, fra Billabong, Bondelid, Lacoste og Millencolin/Aeternus/annen musikk Sko: Blå Globe, brun-beige DC, røde Paul Smith, blå Fila, grå Bjørn Borg. Tykkere skotøy/støvler om vinteren. Jakker: Helly-Hansen, JP, H2O, etc. Duffelcoat Nei, jeg kjører ikke bevisst disse merkene for å "safe" meg inn, men fordi ovenfor nevnte plagg faktisk kler meg noenlunde og ser OK ut. Har også noen retro-style skjorter som jeg liker, pluss et par belter og noen slips Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva er det det går i med at folk her ikke liker å gå å shoppe? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Hva er det det går i med at folk her ikke liker å gå å shoppe? Alle liker vel å gå og shoppe Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva er det det går i med at folk her ikke liker å gå å shoppe? JEG liler å shoppe! Spør etter meg på Kamikaze i Oslo Lenke til kommentar
bitte Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Shopping Noe av det jeg prøver å unngå. Hater å gå rundt i en butikk å ikke vite hva jeg skal ha. Spesielt sko er det jævlig å gå å kjøpe. Stinker sko i hele butikken. Synes det rett og slett er slitsomt å stå i en butikk lenge å bare se seg omkring. Så det blir 2, kanskje 3, shoppinger i året. Klesstil: Joggebukser/baggy dongeribukser og collegegensere/t-skjorte Endret 26. august 2004 av bitte Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hva er det det går i med at folk her ikke liker å gå å shoppe? Alle liker vel å gå og shoppe Nope, ikke jeg. Hater det sterkt. Jeg er spesielt motstander av prøverom, ordentlig jævlig er det om jeg skal prøve bukser. Er redd for at noen skal komme inn. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Elsker å shoppe! Skal kjøpe meg ny bukse og mamma sa at hvis jeg betaler den selv skylder jeg de 1000 mindre for dataen Liker tilbakebetalingsgreia hennes. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Shopping eier. Visaen blir varmt når jeg er ute å shopper klær Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg er spesielt motstander av prøverom, ordentlig jævlig er det om jeg skal prøve bukser. Er redd for at noen skal komme inn. Exhibisjonisme (?) er flott Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Liker de som sitter litt nærmere kroppen og går ut og ikke inn ved beina. Hvordan klarer du å ha på deg en sånn /tight/ bukse? Syntes det blir en smule for feminint for min del. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ahpadt: Selv liker jeg bukser som ikke er baggy. Synes det er myye bedre med bukser som sitter, istedenfor svære bukser som er fjorten ganger bredere enn leggene mine er. :---P Lenke til kommentar
rlz Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Sovjet suger. Tull på deg. Sovjet pwna tyskerne under WW2. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg er spesielt motstander av prøverom, ordentlig jævlig er det om jeg skal prøve bukser. Er redd for at noen skal komme inn. Exhibisjonisme (?) er flott ... Jeg får vel ta meg en tur å kjøpe klær da... Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg er spesielt motstander av prøverom, ordentlig jævlig er det om jeg skal prøve bukser. Er redd for at noen skal komme inn. Exhibisjonisme (?) er flott Veit, prøver alltid å la forhenget være litt åpent i håp om at noen ser meg Hehe, neida. Elsker shoppe klær i likhet med mange andre her, men har en ting for klokker og parfyme. I LOVE IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå