Gå til innhold

Åssen tøy / klesstil har du ?

VeXx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enten bruker jeg store joggebokser og hettegensere, siden det er veldig behagelig når jeg driv å surre hjemme. men på skolen å ellers pleier jeg å bruke volcom, osiris, dc eller lignende av klær. sko hater jeg å handle, kjett å gå inn, så jeg pleier å kjøpe 1-2 par i året.. hehe.. liker forsåvidt ikke å handle klær heller så når jeg kjøper noe er det gjort på under 5 min som regel.

Lenke til kommentar

Får sikkert "soss"-stempelet med en gang, men men. Synes soss er mer enn mentalitet enn noe annet. Her er det jeg pleier å gå med:

Bukser: Jeans, som oftest DKNY, McGregor NY eller LEE. Liker de som sitter litt nærmere kroppen og går ut og ikke inn ved beina. Er heller ikke noe glad i vanlige svarte eller blå 501, så jeg har enten lyse "washed"-jeans eller litt mørkere. Har også noen über-baggy Droors-bukser som jeg bruker når anlednigen krever det (praktisk på konserter o.l)

Gensere: Hovedsaklig fra Thomas Burberry, Hilfiger, Ralph Lauren, LaCoste og DKNY, alt fra marineblå til ferskenfarget. Er ikke så glad i veldig posete og store gensere. Liker også jakke-gensere med zip-down foran.

T-skjorter: Alt mulig, fra Billabong, Bondelid, Lacoste og Millencolin/Aeternus/annen musikk :p

Sko: Blå Globe, brun-beige DC, røde Paul Smith, blå Fila, grå Bjørn Borg. Tykkere skotøy/støvler om vinteren.

Jakker: Helly-Hansen, JP, H2O, etc. Duffelcoat :D

Nei, jeg kjører ikke bevisst disse merkene for å "safe" meg inn, men fordi ovenfor nevnte plagg faktisk kler meg noenlunde og ser OK ut. Har også noen retro-style skjorter som jeg liker, pluss et par belter og noen slips :p

Lenke til kommentar

Shopping :wallbash:

Noe av det jeg prøver å unngå. Hater å gå rundt i en butikk å ikke vite hva jeg skal ha.

Spesielt sko er det jævlig å gå å kjøpe. Stinker sko i hele butikken.

Synes det rett og slett er slitsomt å stå i en butikk lenge å bare se seg omkring. Så det blir 2, kanskje 3, shoppinger i året.

Klesstil: Joggebukser/baggy dongeribukser og collegegensere/t-skjorte

Endret av bitte
Lenke til kommentar
Jeg er spesielt motstander av prøverom, ordentlig jævlig er det om jeg skal prøve bukser. Er redd for at noen skal komme inn.  :blush:

Exhibisjonisme (?) er flott :p

Veit, prøver alltid å la forhenget være litt åpent i håp om at noen ser meg :p

Hehe, neida. Elsker shoppe klær i likhet med mange andre her, men har en ting for klokker og parfyme. I LOVE IT :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...