Fingolfin Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Goth. Det vil si bondageklær, band t-skjorter, New Rock eller Dr. Martens og ymse sorte plagg. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Masse stilige klærstiler her Kan ikke folk poste bilder også da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 vanlige skjorter med påsydd krokodille? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvordan skal man definere klesstilen sin? Jeg liker ofte å kle meg litt fint, ikke overslitte (ferdig fra butikken) bukser osv. Handler en del klær på Buksesmekken, samt Jack & Jones (fint lite her, da de tar inn så masse dritt for tiden) og Boys of Europe (her er det heller ikke så masse, da de bare har mongostørrelser, og ikke så masse som er overkult ). Skjorter og t-skjorter med krage er flott, ullgensre og strikkete gensre er også fint. Bruker det meste av farger, gjerne litt lyst nå om sommeren. Klær koster ofte en del, men jeg må si at jeg er villig til å betale litt for å se bra ut Har i tillegg ca. 20 par sko, samt at jeg bruker nærmere 250-300,- på hårvoks i måneden Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 20 par sko som gutt ? g33k ! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 hmm...svart bukse, svar skjorte, svart lær jakke (alle billigste jeg finner fra dressman, o.s.v...) Så ifølge noen venner av meg ut som yakusa eller no...opplevde iallefall at folk gikk over gata når jeg kom gående Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sko er gøy, samme er klær Eneste er at folk mobber meg for det Kaller meg homse (som egentlig ikke er noe negativt å bli kalt, det er bare misvisende i forhold til mine seksuelle preferanser), noe som sikkert ikke har utbredt seg mindre etter at Homsepatruljen kom på TV. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Om vinteren er det mest sorte klær. Nå i sommer har det blitt en del hvite, og lyse. Fant et gammelt bilde av skinnkåpen min. Blir flittig brukt om vinteren Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Må si meg 100% enig med enden! Jeg har aldri gått med hverken skater klær, eller goth, metal, hiphop...Nei fysj og fysj Klærne mine derimot er som oftest fra Kamikaze i Oslo eller kjøpt i utlandet. Selv om favoritten er Dolce & Gabbana har jeg også sansen for Roberto Cavalli... Edit: Dama mi har stor skyld i pengeforbruket mitt når det gjelder klær! Endret 24. august 2004 av PiRANhA Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg pleier å ha på meg en boxer, et par sokker, og en trøye. Bukse og genser om vinteren, shorts om sommeren. Sko hvis jeg skal ut. Indeed. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Er vel hip-hop style.. litt store bukser og t-skjorter.. av og til jerseys... Nye Nike Air Force 1 Mid sko nå om dagen... og ganske ofte fitted cap... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Litt indie-inspirert.. bruker bukser med litt sleng. De fleste t-skjortene mine har jeg kjøpt på konserter. Handler en del på fre-tex, men også på carlings. Bruker mye brunt, møreblått og mørkegrønt. Har ikke noe batterier i kameraet, ellers kunne jeg sikkert ha postet et bilde.. Endret 24. august 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Store, grønne sko, gjerne fløyelsbukser, gensre/skjorter i skikkelig knæsje farger(ofte brunt... ) og veske. Ellers bruker jeg det jeg føler for og synes er kult. Og, jeg gir faen i merker, så lenge jeg synes det er kult. Edit: Dagens antrekk (orka ikke hente skoene og veska): Edit2: Hvis det så ut som et skikkelig "pynteantrekk", så er det ikke det. Skoene ser slik ut, og veska er rimelig slitt i stilen. Endret 24. august 2004 av Purify Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 En sak jeg/vi lurer på, har du FLERE av den grønne/hvitstripede genseren, eller bare vasker du den ikke? HAEHAHEHA! Skal vi se, har èn av den, og èn som er lik, men med andre farger. Og joda, jeg vasker den. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bruker alltid olabukse omtrent, har ikke brukt shorts i hele sommer Liker å gå med sorte hettegensere og tskjorter (ok.no, hehe) Og bruker skatesko, Globe har jeg blitt glad i de siste åra Men lurer på om jeg ikke skal invistere i en rosa skjorte og banana Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Bjaa: Hva med piratbukse, minisokker og tennis/golf-halvcaps da? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Går for det meste i slitte jeans og diverse t-sjorter. som oftest har disse t-sjortene et eller anna påtrykk, som oftest er det diverse turboneger. av og til går jeg med denne også: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå