Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Har gått i nike siden jeg var 11-år. Selv som brettgutt gikk jeg nesten utelukkende i joggebukser og dri-fit gensere. bra å sjå at det er noken som støtter opp om slavearbeid. Gjør alt jeg kan for å få flere snørrunger til underbetalte bakgårdsfabrikker hvor de kan sy klærne mine. Litt merkelig at kvaliteten på nike er skyhøy hvis det er små barn som syr dem, synes du ikke? Endret 24. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Gjør alt jeg kan for å få flere snørrunger til underbetalte bakgårdsfabrikker hvor de kan sy klærne mine. Litt merkelig at kvaliteten på nike er skyhøy hvis det er små barn som syr dem, synes du ikke? Ja når dei ikkje har gjort noko annet enn å sy klær så er det jo rart. det er jo ikkje som om du blir god i noko du gjør 12 timer om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Gjør alt jeg kan for å få flere snørrunger til underbetalte bakgårdsfabrikker hvor de kan sy klærne mine. Litt merkelig at kvaliteten på nike er skyhøy hvis det er små barn som syr dem, synes du ikke? Ja når dei ikkje har gjort noko annet enn å sy klær så er det jo rart. det er jo ikkje som om du blir god i noko du gjør 12 timer om dagen. ... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Store metallic-denim-bukser og svarte t-skjorter. Dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 svarte t-skjorter er ikkje dumt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Prøver og bare gå i svart. men jeg er ikke satanist eller no da :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Handler mye på VIC å dressman... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 går for det meste i "skate" klær.. fra 50-50.no Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fant en stor, gammel og meget stabil militær jakke på fretex for noen uker siden. Jeg tror det er det beste kjøpet jeg har gjort på 1 år. Den kostet 29.50kr,- Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg pleier å ha på meg en boxer, et par sokker, og en trøye. Bukse og genser om vinteren, shorts om sommeren. Sko hvis jeg skal ut. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Går vel mest i Jeans og sjorter og t-sjorter m\belte. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Helst litt Store olabukser, genser og trøye Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Personlig foretrekker jeg en klesstil som er noe inspirert av rock. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Gir egentlig blaffen i merker og denslags, går i klær jeg liker og finner behagelig. De er vanligvis sorte eller mørke i fargen. Er veldig glad i ei baggy cordfløyelsbukse jeg ramla over for lenge siden. Slitt og god! Ellers så foretrekker jeg sorte sneakers eller DocMartens skoa mine. Åsså liker jeg hettegensere. Behagelig klesplagg. Og cardigans. Yes. Mm. Think that's about it. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Match VIC osv.... 1-2 farget tøy alt fra Gant levis jean P osv... Levis bukser og blend osv.... Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 en kamerat av meg går rundt i en sånn hatt ting som han kjell i olsenbanden bruker. sånn fra 2. verdenskrig elns. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fretex is my friend: Klær Det gjør kameraten min også, men han stjal den av meg. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Går som oftest med dongeri med belte og en kul t-skjorte. Har noen merkeklær og noen ikke-merke klær. På bena: 1 Error (svart) som er slitt hull på (og den som var så digg å ha på! Hullet er nedenfor glidelåsen...) 1 Mario Conti (er det et merke? Har ikke hørt så mye om det selv, men buksen var kul nok til at jeg kjøpte den) 1 CK bukse (ok, denne var dyr, men veldig digg å ha på seg. Kjøpte den på "tilbud" da) På overkroppen: "Adam" t-skjorte på JC er utrolig digge å ha på seg. De er kule også. Fås i diverse farger. Har 3 forksjellige av dem! Har også endel eldre t-skjorter men dem bruker jeg bare til trening. Så har jeg en Peak t-skjorte som er ganske fin synes jeg. Bruker størrelse small i t-skjorter. Synes det blir for posete dersom jeg går opp i størrelse. Sko: Har noen gamle (1 år++) Puma sko. De er kjempekule, men begynt å bli hullete etterhvert. Dere har sikkert sett typen. Sånne hvite med litt svart på siden og en borrelås over. Litt kjipt at "alle" kjøpte dem etterhvert. Jeg hadde ikke sett dem på noen andre før jeg kjøpte mine! Har noen grå og oransje Merlin (tror det er noe sånn) sko som jeg kjøpte når jeg var i Oslo i sommer. De er veldig gode fordi de er luftige så jeg svetter ikke så mye i dem! Burde vel egentlig tatt et bilde av meg med klær på for å vise lettere! Skal se hva jeg får gjort i løpet av dagen! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sånn omtrent: og omtrent slik (hold en hånd over halvparten av håret): Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Kjøper mest klær på Jack & Jones og Dressmann. Av og til er jeg innom Carlings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå