Gå til innhold

Åssen tøy / klesstil har du ?

VeXx

Anbefalte innlegg

Ja, topicen sier det meste.

Jeg går selv under "hardcore" som i Hardcore-techno musikk.

Det er pure hardcore tøy jeg går med som Kotzaak, MOH, Rotterdam Terror Corps, Enzyme ++ :

nzmglowbas1.jpg

nzmhspro.jpg

neobomb013.jpg

kotzsht2b.jpg

hardsht3.jpg

Blir spennende å se hvordan dere andre nerder kler dere :)

EDIT : Trenger ikke Lonsdale her :)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DET kaller jeg merkefiksering. :shrug:

Hmm, er vel litt semibomsete smårocka/slapp kvasi-raddis med innslag av emo og rett og slett meg selv, pluss litt til. :shrug:

Ja er litt "merkefisering" kanskje, men la oss nå se hva folk går med :)

Ikke noe av tøyet jeg har kommer fra Norge, alt er kjøpt i Nederland. Hardcore klærene mine er underground.

Din smårocka kvasi-raddis stil er også en slags form for "merkefisering" vettu :)

EDIT :

Glemte å si at Enzyme, MOH, Rotterdam Terror Corps etc.. er ikke klærmerker, men plateselskap, eller labels :)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Ikke noe av tøyet jeg har kommer fra Norge, alt er kjøpt i Nederland. Hardcore klærene mine er underground.

Du er så hardcore, undergr0und og tr00. \m/ :love: \m/ :p

Din smårocka kvasi-raddis stil er også en slags form for "merkefisering" vettu :)

Egentlig ikke. :shrug: Jeg er en av de som SKITER i merket, så lenge det ser bra ut.

Lenke til kommentar

hehe :lol:

Tøyet mitt er _ganske_ underground faktisk, kanskje ikke kjent slik i Norge, men jeg er fornøyd og jeg liker å gå i det ;)

Poenget med tøy er at du skal gå med det du liker. Ellers går jeg også med MASSE no-name ting, tøy fra HM, Dressman etc bare fordi jeg synes det er fint ;)

Lenke til kommentar

Stort sett svart de siste 17-18 åra elns.

Levis 501 (kvalitet, og etter at de kom med 32-30 slapp jeg å legge opp)

Dovre T-skjorter (tåler tørketrommel uten å miste fasongen)

Vest (helst skinn, trenger lommer)

DocMartens (plattfot, og disse støvlene er pur medisin for beina)

Har vel ikke tenkt noe særlig på stil, men har litt småforundret oppdaget at jeg har vært "in" et par ganger ...

Tror slekta prøver å fortelle meg et eller annet med alle jule- og bursdagspresangene. :hmm:

Lenke til kommentar

Hiphop stil tenker eg. Er blitt mer straight da siden eg begynner å blir 25snart. Litt vide bukser og vanlige bukser og amerikansk football/baseball jerseys.

:shrug:

Mye rart egentlig. Stilen har eg sakte med sikkert forandret. Meste parten av klærne er kjøpt i usa og england. Nettopp fått meg 4nye baseball jerseys fra usa. :love:

Liker forresten svarte/mørke klesplager.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Liker ikke å holde meg innenfor en stil, lar heller humøret bestemme (f.eks noen ganger føler jeg meg litt gangster, så da kommer baskettrøyen på :p ). Hvis jeg må nevne merker så er det vel VonDutch og Fcuk som er favorittene, men det er egentlig ikke så big deal :thumbup: Liker jeg det, så har ikke merket noe å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Har gått i nike siden jeg var 11-år. Selv som brettgutt gikk jeg nesten utelukkende i joggebukser og dri-fit gensere.

nike.03.jpg

283windpants.jpg

Så lager jeg t-skjorter og gensere selv; kjøper dem hvite og trøkker på et par bilder fra filmer.

Edit: Nike er det eneste merket jeg er konsekvent på, alt annet driter jeg i. Har aldri eid en Levis' bukse. Takk og pris.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...