Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hei, Jeg lurer egentlig på hvorfor akkurat du bruker smilies når du skriver dine innlegg her på hardware.no. Bruker du de fordi alle andre gjør det eller mener du noe spesielt med det? Har smilies noen som helst funksjon for deg? Hilsen en som ikke skjønner hvorfor man plasserer et "smilende" hode på slutten av hvert innlegg. Endret 23. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Lurer faktisk på dette så jeg synes det var et dårlig svar. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 For å sette en stemning, visualisere hvorvidt man f.eks mener noe ironisk, hyggelig, frekt, aggressivt, etc. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 ? Ser du ikke hva jeg sier... JEG VET IKKE! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 OK. men hva mente du med akkurat den smilien der? var det morsomt? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 ? Ser du ikke hva jeg sier... JEG VET IKKE! Jo, jeg ser det! Hvorfor svarer man hvis man ikke vet? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Fordi dette er "søppel" kat. og jeg kjeder meg? Hm... ok, være litt seriøs; Forklarer en sinstilstand -> etc... Sparer litt tastetrykking ... men det blir brukt alt for mye, og bringer ofte tråder til et fjortis nivå (slik jeg gjorde her?) E: leifs Endret 23. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2652624 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2652987 Slik? Endret 23. august 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Jeg lurer egentlig på det fordi jeg har skrevet litt i WD delen i noen uker. Et sted hvor man i hvert fall til tider klarer å bringe noen tråder opp til et rimelig høyt faglig nivå. Hvorfor fyller man da allikevel postene sine med urelevante hoder som hopper fram og tilbake på skjermen. Hjelper det meg å forstå et problem en bruker av forumet her har bedre? Og burde jeg ikke kunne skru disse greiene av i hvert fall? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 kontrollpanel -> Foruminst. -> Skru av smileys Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2652624 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2652987 Slik? 2/120! Jeg ville se hvordan det fungerte. Fikk det faktisk ikke til første gangen. Derfor er en av innleggene redigert. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 hehe.. ja imponerende få... har selv skrudd smileys av nå.... prøve å se... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Uten smileys er det jo dritkjipt, er jo som å lese Trekkie-fan sider, black on white through 1001 pages Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Må ha oversett den instillingen. Takk. Liker det fortsatt ikke! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Spørsmålet er hva som faktisk er hensikten med et forum. Synes det ødelegger noe av seriøsiteten (eller Seriosität som det heter på tysk). Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Spørsmålet er hva som faktisk er hensikten med et forum. Synes det ødelegger noe av seriøsiteten (eller Seriosität som det heter på tysk). Hensikten med forum ? Hva er hensikten med livet da ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 No offence, men om du ikke ser den logiske sammenhengen mellom bruk av smileys og uttrykk i tekst, så er det noe galt "oppi der". Og herre min hatt, ro ned med seriøsiteten din, eller er du typen som skifter dekk på bilen i kjole og hvitt? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg tilber smilet og profetene :X :L, er en Gud, alle skal bøye seg for dets uendelige nåde og barmhjertighet! Pris , lenge leve :X og :L! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 No offence, men om du ikke ser den logiske sammenhengen mellom bruk av smileys og uttrykk i tekst, så er det noe galt "oppi der". Og herre min hatt, ro ned med seriøsiteten din, eller er du typen som skifter dekk på bilen i kjole og hvitt? Du har lav sosial internett intelligens!(ITEQ?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå