VeXx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ja, her fikk jeg albumet i dag og starta med litt mixed følelser, men: Det er et sinnsykt genialt album. Det er dette The Prodigy leverer etter syv år og leverer hardt og godt. Jeg elsker albumet og sanger som Spitfire, Girls og Shoot Down er bare helt råe. The brand new Prodigy album, due for release in the UK on August 23rd, was described over the weekend in one of the first full album reviews to run as having 'more energy and attitude than anything else being passed off as British rock music these days'. The Observer Music Monthly published the review yesterday and described the sound overall as 'denser and more sophisticated than Howlett's previous outings'. "This album is about reminding people what the Prodigy was always about - the beats and the music. The vocals on this record are mostly used as an extension of the sound rather than the main focal point. like 'Jilted' (1994's 'Music For The Jilted Generation') , Keith (Flint) and Maxim weren't involved musically and they are not on this album. ALL three of us will be together to do what we do and play this record live and rock it later in the year, we can't fuckin' wait! As reported last week, Juliette Lewis appears on one song on the album. The star, famous for her roles in the movies Natural Born Killers and Cape Fear, has collaborated with Liam Howlett on an untitled track. Lewis is in her own band called The Licks. Speaking about her experiences in music, she said: "Music has always been an integral part of my life and art for obvious reasons and some not so obvious reasons. I've used music to inspire emotion in all my film roles." Track list : 01 Spitfire 02 Girls 03 Memphis Bells 04 Get Up Get Off 05 Hotride 06 Wake Up Call 07 Action Radar 08 Medusa's Path 09 Phoenix 10 You'll Be Under My Wheels 11 The Way It 12 Shoot Down Jeg er frelst på nytt, det er så ekstremt tøft og oldschool, vennligst kjøp det og støtt The Prodigy, verdens beste gruppe noensinne Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Og vi gratulerer The Prodigy med historiens hittil mest harry platetittel. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Og vi gratulerer The Prodigy med historiens hittil mest harry platetittel. Definitivt, men kult Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Nytt album? Vært fan siden "Charlie", "Hornes of Jericho", "Everybodys in the place" .... Nevner også "Out of space", "Firestarter", "Vodoo poeople", "Their Law".... Liker alt av de... (ja "baby's got a temper" og") Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Nytt album? Vært fan siden "Charlie", "Hornes of Jericho", "Everybodys in the place" .... Nevner også "Out of space", "Firestarter", "Vodoo poeople", "Their Law".... Liker alt av de... (ja "baby's got a temper" og") The Prodigy liker ikke selv Baby's Got A Temper, hvor jeg sier meg enig med dem, eller Liam Dette albumet er genialt, klarer ikke å slutte å høre på det Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Lover godt at han kastet Keith Flint ut av studio i alle fall. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Ja, her fikk jeg albumet i dag og starta med litt mixed følelser, men: Det er et sinnsykt genialt album. Det er dette The Prodigy leverer etter syv år og leverer hardt og godt. Jeg elsker albumet og sanger som Spitfire, Girls og Shoot Down er bare helt råe. The brand new Prodigy album, due for release in the UK on August 23rd, was described over the weekend in one of the first full album reviews to run as having 'more energy and attitude than anything else being passed off as British rock music these days'. The Observer Music Monthly published the review yesterday and described the sound overall as 'denser and more sophisticated than Howlett's previous outings'. "This album is about reminding people what the Prodigy was always about - the beats and the music. The vocals on this record are mostly used as an extension of the sound rather than the main focal point. like 'Jilted' (1994's 'Music For The Jilted Generation') , Keith (Flint) and Maxim weren't involved musically and they are not on this album. ALL three of us will be together to do what we do and play this record live and rock it later in the year, we can't fuckin' wait! As reported last week, Juliette Lewis appears on one song on the album. The star, famous for her roles in the movies Natural Born Killers and Cape Fear, has collaborated with Liam Howlett on an untitled track. Lewis is in her own band called The Licks. Speaking about her experiences in music, she said: "Music has always been an integral part of my life and art for obvious reasons and some not so obvious reasons. I've used music to inspire emotion in all my film roles." Track list : 01 Spitfire 02 Girls 03 Memphis Bells 04 Get Up Get Off 05 Hotride 06 Wake Up Call 07 Action Radar 08 Medusa's Path 09 Phoenix 10 You'll Be Under My Wheels 11 The Way It 12 Shoot Down Jeg er frelst på nytt, det er så ekstremt tøft og oldschool, vennligst kjøp det og støtt The Prodigy, verdens beste gruppe noensinne Du glemte å quote resten av 'omtalen': Enjoy! Låt nummer 11 heter forøvrig 'The Way It Is' og nummer 5 'Hot Ride' - fort gjort å skrive feil... Bra du har kjøpt albumet - jeg kjøpte det på vei hjem fra jobb i går (mandag). Endret 24. august 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nå skal ikke jeg komme å drepe alle kosen her. Men det albumet er ikke såååå eksepsjonelt bra. Kan si meg enig i at det er et flott avbum, noe av det bedre Prodigy har levert, men, hva skal man si? Fikk lyst til å skrive "Hørt det før!", men det stemmer vel egentlig ikke. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 skal kjøpast fortløpande. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Spitfire er snadder. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Spitfire er snadder. Åh Spitfire er nammenamm Lenke til kommentar
diversity Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Prodigy ruler.. Firestarter, smack my bitch up, breathe.. har Fat of the land albumet.. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hmm, det betyr at jeg må prøve å komme meg innom platekompaniet i morgen! Tenkte jeg skulle vente litt og høre folks reaksjoner, og de virker jo veldig positive hittil. Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 meget bra album ! lenge level prodigy Lenke til kommentar
whoi Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg kom til å tenke på noe... Noen som kan sjekke om den er "copy protected"? Jeg håper for all del den ikke er det!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Spitfire var jo utrolig fet da! Likte den ja... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kjøpte den i stad. Har rukket å høre gjennom den 1 gang, og må si det høres bra ut Virker ikke som det er no kopi beskyttelse heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå