Jooakim Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Finnest det noen Musikk program som ligner på GarageBand, Soundtrack osv.? Helst et prog. som er lett å bruke... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har ikke brukt overnevnte, men siden vi snakker om musikkprogram så anbefaler jeg instant Proppellerhead Reason 2.5 og Cubase SX / SX2 ReWired. Bedre kombinasjon skal du lete lenge etter, sett bort fra synther også kobla til i Cubase Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 de "Overnevnte" er kun for mac. programmene er slik at man kan lage musikk ved å legge til f.eks gitar, piano ol. slik at du får en melodi Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Se etter Soundtrack og GarageBand der ----> http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...9.1.0.4.5?58,10 Og trykk på Endret 23. august 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
Verberate Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg synes Garageband ligner veldig på ACID så du kan jo sjekket ut det programmet. Ellers kan du jo også titte på Ableton Live, det er også loopbasert og ser ut til å ha hentet endel inspirasjon fra ACID. (IMHO den beste softwaren som er blitt sluppet siden DOS forresten. ) Soundtrack har jeg ikke jobbet med... Lenke til kommentar
andreas Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fruity Loops 4 studio... VST: pro 53, Vanguard, Absynth 2.0, FM7 Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Fruity Loops 4 studio... VST: pro 53, Vanguard, Absynth 2.0, FM7 Har brukt Fruity Loops 4 med , Absynth 2, Reaktor 4, B4 Organ, FM7, PRO-53, Kontakt 1.5, Kompakt, Intakt, Battery, Vokator å NI-Spektral Delay, wavestation, polysix, MS-20, Legacycell, Novation-bass station å V-station, i lang tid... Men vill heller anbefale Reason 2.5, lett å bruke å meget bra, å det blir som sakt bare bedre sammen med Cubase sx som støtter alle softsynths jeg nettopp listet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå