Jooakim Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Finnest det noen Musikk program som ligner på GarageBand, Soundtrack osv.? Helst et prog. som er lett å bruke... Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Finnest det noen Musikk program som ligner på GarageBand, Soundtrack osv.?Helst et prog. som er lett å bruke... Hvis du er ute etter et program til å spille av mp3-filer med vil jeg i alle høyeste grad anbefale winamp 2.9. Et hending og enkelt program å bruke. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 nei var ikke det jeg mente:D men jeg mente et prog. som man kan komponere sin egen musikk Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 nei var ikke det jeg mente:Dmen jeg mente et prog. som man kan komponere sin egen musikk ejay, magic music maker Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mener du med ferdig innlagte lyder som Ejay, eller mikse-program? Hvis det er det siste du ser etter vil jeg anbefale ACID 4 Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) Jeg brukte Musicmatch Jukebox til dette før, hadde aldrig noe problem med det.. Edit: Link: http://www.musicmatch.com/ Endret 24. august 2004 av insider Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Er det ingen som har hørt om GarageBand, eller Soundtrack? Programmet er sånn at man kan f.eks legge til trommer, og så kan man legge på stemmer, og fiolin osv. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Mener du med ferdig innlagte lyder som Ejay, eller mikse-program? Hvis det er det siste du ser etter vil jeg anbefale ACID 4 jeg er ute etter ferdig innlagte lyder som f.eks ejay.. men vil ha et enkelt programm hvor man også kan mixe.. altså et prog. som man kan mixe og legge til ferdig innlagte lyder... Noen forslag?? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Cubase Cakewalk Adobe Audition Logic Pro Tools Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå