asad Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har aldri før gledet med til et spill som til dette. Utrolige forventninger her Men kommer det altså 14.september eller 15.oktober?? kan ikke vente leger snart. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har aldri før gledet med til et spill som til dette. Utrolige forventninger her Men kommer det altså 14.september eller 15.oktober?? kan ikke vente leger snart. Mener å ha fått med meg at det kommer ut i oktober... Omtrent en måned etter USAs midten- av- september- utgivelse. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Søk på "Fable" i søkefeltet på forsiden av Gamer.no, klikk på "Fable (Xbox)" i resultatet, og du kommer til spillets produktside (hvor blant annet datoer står). I motsetning til de fleste andre datoer dere finner har vi norske releasedatoer. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Fable has gone gold Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 kan ikke vente leger snart. Hva men en doktor da? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 står her http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=241594 at det kommer 8.oktober. Har gledet mæ siden i begynnelsen av i fjor!! Står masse andre releaser på den siden også. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 står her http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=241594 at det kommer 8.oktober.Har gledet mæ siden i begynnelsen av i fjor!! Står masse andre releaser på den siden også. Såvidt jeg vet er den datoen for UK. Dessverre er det alt for mange i Norge som forholder seg til UK-datoer. Disse er ikke nødvendigvis riktige. Om du sjekket vår dato, som jeg henviste til tidligere i denne tråden vil du se 15. oktober 2004. Dette mener jeg er riktig dato for Norge, men skal dobbeltsjekke for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Synd bare at det tar 20-30 timer å runde Lenke til kommentar
Magus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Men du kan løpe rundt og inngå homofile ekteskap så lenge du vil etterpå! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Synd bare at det tar 20-30 timer å runde Det var lite til å være et sånt spill. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Synd bare at det tar 20-30 timer å runde Det var lite til å være et sånt spill. jeg vet... håper Nevwerwinter nights tar lengre tid. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Before claiming that 30 hours is short for that kind of game let me tell you something. This game is outstanding, the microsoft game tester said that he could easily go into a town an spend about 3 hours just messing around. And thats what all fable is about , messing around and having fun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå