Gå til innhold

næ! skjermen skrur seg av! spøkelser?

Anbefalte innlegg

Pc skjermen min har den siste tiden begynt å skru seg av... må trykk på av knappen, vente 20sek før den begynner å virke igjen... hva kan det skyldes?

det skjer når jeg gå inn på spill... osv... helt uten grunn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

On 2002-05-03 14:10, eunaas skrev:

Pc skjermen min har den siste tiden begynt å skru seg av... må trykk på av knappen, vente 20sek før den begynner å virke igjen... hva kan det skyldes?

skjermen er kaputt,lever den inn for en test.
Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 14:20, Kjetil Lura skrev:

Quote:

skjermen er noen år gammel, har ikke garangti mer...

poenget er at den har vært slik med den gamle maskinen også (eter noen uker) men det har blitt værre nå med ny maskin...

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 14:23, eunaas skrev:

Quote:

On 2002-05-03 14:20, Kjetil Lura skrev:

Quote:

poenget er at den har vært slik med den gamle maskinen også (eter noen uker) men det har blitt værre nå med ny maskin...

selv om du ikke har garanti bør du levere inn for en test.Har hatt en ibm skjerm med samme feil,der var d bare en ledning som hadde løsnet,betalte ingen ting,Bra service.
Lenke til kommentar

selv om du ikke har garanti bør du levere inn for en test.Har hatt en ibm skjerm med samme feil,der var d bare en ledning som hadde løsnet,betalte ingen ting,Bra service.

hvor kan jeg få gjort noe slikt? det finnes bare et slikt seted i min komune... og de bruker sån ca 4-6uker på noe slikt + at de tar 10 ganger det skjermen koster i betaling!!!

møkka sted!

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg tror det må være fordi du bruker WinXp... formater og legg in Win98...

:razz:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-03 15:02, Kjetil Lura skrev:

Har du ikke en kammerat/familie som er utdannet innen elektro som kan se på skjermen din,hvilken komune er d du bor i som bare har en elekto reppratør?

Kjetil Lura

nei har ikke noe slikt i familien... jeg bor i indre-østfold... :grin: ...askim...

ok de har ikke bare EN elektrorepratør, men en "data" butikk...

Lenke til kommentar

crt er crt.. ikke enorme forskjeller mellom en dataskjerm og en vanlig tv, de fungerer i praksis på samme måte. Vet du om en trivelig "reodor" tv-reperatør så kan han sikkert se på den. Kan jo være at den bare trengs å renskes for støv osv.. slikt samler seg over årene..

trenger ikke å ha data-peil for slikt..

Lenke til kommentar

Er den mer en 5 år ?, hvis ikke kan du nokk få det dakket under reklamasjons retten. Event ring Forbruker kontoret å hør før du kontaker sjappa der du kjøpte sjermen, de kan sikkert fortelle deg hva som gjelder av regelverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...