vanilla ice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hoho, kuleste dassen ever Sitte å se på alle de pene quinnfålka som gikk forbi Lenke til kommentar
magio Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Rått! Skulle sendt inn noe sånt til komunen. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 uff så kjipern i førsten.Men et kongetoalett er det.Helt til du driter å en moker(smasher)en diger stein in ruta på dassen.Det hadde vært pinlig men du hadde sett om noen kom mot deg med en stein Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg vil pule i den. Jeg er også så twisted at jeg hadde pult i den. EDIT : Ikke deg seff. Endret 25. august 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Utrolig fet do Går vanligvis ikke på offentlige toaletter, men den der skulle jeg faktisk prøvd ut Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Om jeg ville prøvd det? Seff. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg ville ventet til noen gikk inn, før jeg presset trynet inntil veggen, myst med øynene og ledd høyt og tydlig mens jeg lot som om jeg kunne se dem Lenke til kommentar
palh Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Finnes et slikt i london også. Dersom det ikke er det samme da. her er det en liten video og gitt The loo eller en link til BBC som hadde saken 3. desember 03 bbc - The loo Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hadde gitt mye fo rå pule inni en sånn en midt på karl johan... makan til kick Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hadde gitt mye fo rå pule inni en sånn en midt på karl johan... makan til kick Og dette trenger du en dass for å gjøre? Pingle. Finn deg en kjerring, spaser ut i gaten, av med klærene og sett igang! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hadde gitt mye fo rå pule inni en sånn en midt på karl johan... makan til kick Og dette trenger du en dass for å gjøre? Pingle. Finn deg en kjerring, spaser ut i gaten, av med klærene og sett igang! ..og bli taua inn av purken Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Noe sånt i torgallmeningen hadde vært rått! man kan jo sikkert tjene en del penger på det også. 20kr turen. Maks 20min Down for den, la oss få en midt på! 20 kr. per "tur." Knegg. Endret 26. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Noe sånt i torgallmeningen hadde vært rått! man kan jo sikkert tjene en del penger på det også. 20kr turen. Maks 20min Down for den, la oss få en midt på! 20 kr. per "tur." Knegg. 30 kr. Man må jo tjene på det her også Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vil det kunne kvalifiseres som å drive et "bordell"? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Vil det kunne kvalifiseres som å drive et "bordell"? KRF hadde fått det til. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Vil det kunne kvalifiseres som å drive et "bordell"? Tja, er et hotell et bordell? Så lenge du kun leier ut lokaler, og man må stille med dame/mann selv kan det da vrikelig ikke gå under hallikvirksomhet. Siden prisen holdes såpass lav kan du påpeke at dette kun er en vanlig toalettavgift. Det koster jo tross alt å vaske der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå