Gå til innhold

Ville du brukt toalettet..?

lperik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er jo slike vinduer som man kan slå av speiler på, elektrisk, ingen forskjell fra innsiden, men speilet forsvinner på utsiden, ofte brukt i nyere limosiner...

skulle vært slik trykkbelastet bryter, så når noen satte seg ned så kunne alle se inn :hmm:

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Hvis jeg hadde sett noen gå inn på den dassen så ville jeg sett på dassen, pekt og ledd høyt. Kompisene ville sikkert gjort det samme. Jeg tenker personen der inne føler seg temmelig smart da, tror vel det er mulig å se inn likevel :D

Bwahahaha. Hadde vært genialt, da.

Lenke til kommentar
Sinnsykt fet dass. :D

Er du ond kan du plante en sterk lyskilde på innsiden, og skru på når noen setter seg på kvelden/i skumringen. Da går enveiseffekten andre veien. :)

joda, men det må være eh VELDIG sterk lyskilde, da slike vinduer ikke er basert på at det skal være så veldig mørkt inne, men det skal funke ja...

sette 4 arbeidslamper der, men hvis det er natt og mørkt bør det holde med noen spottere som er rettet mot vinduet...

Lenke til kommentar
...regner med også at det er et overvåkningskamera i glassheisen på Plaza

Går så bra så! :yes:

men angående det offentlige toalettet, er nok en interessant opplevelse det, se folk gå forbi og gjerne stirre rett mot deg mens en holder på. ohh, krible!

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Sent på natten, med lys inni, vil det være mulig å se gjennom.

Dere har kanskje lagt merke til at på purkeserier med enveisspeil er the good guys i et mørkt rom, og bad guys i et veldig lyst rom. Hvis noen slo av lyset på bad guys rommet, og slo det på i det andre rommet ville bad guys kunne sett på purken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...