IntelAmdAti Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvis jeg hadde sett noen gå inn på den dassen så ville jeg sett på dassen, pekt og ledd høyt. Kompisene ville sikkert gjort det samme. Jeg tenker personen der inne føler seg temmelig smart da, tror vel det er mulig å se inn likevel Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) det er jo slike vinduer som man kan slå av speiler på, elektrisk, ingen forskjell fra innsiden, men speilet forsvinner på utsiden, ofte brukt i nyere limosiner... skulle vært slik trykkbelastet bryter, så når noen satte seg ned så kunne alle se inn Endret 24. august 2004 av aklla Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sinnsykt fet dass. Er du ond kan du plante en sterk lyskilde på innsiden, og skru på når noen setter seg på kvelden/i skumringen. Da går enveiseffekten andre veien. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Hvis jeg hadde sett noen gå inn på den dassen så ville jeg sett på dassen, pekt og ledd høyt. Kompisene ville sikkert gjort det samme. Jeg tenker personen der inne føler seg temmelig smart da, tror vel det er mulig å se inn likevel Bwahahaha. Hadde vært genialt, da. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 ey!kul do Den vil jeg teste ut Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Sinnsykt fet dass. Er du ond kan du plante en sterk lyskilde på innsiden, og skru på når noen setter seg på kvelden/i skumringen. Da går enveiseffekten andre veien. joda, men det må være eh VELDIG sterk lyskilde, da slike vinduer ikke er basert på at det skal være så veldig mørkt inne, men det skal funke ja... sette 4 arbeidslamper der, men hvis det er natt og mørkt bør det holde med noen spottere som er rettet mot vinduet... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 Jeg vil pule i den. Hadde vært en fin opplevelse det ja, dratt med dama inn og hatt seg Hadde nesten (bare nesten) slått glassheisen på plaza. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg vil pule i den. Ja,det hørtes ut som en bra og pirrende ide Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg vil pule i den. Ja,det hørtes ut som en bra og pirrende ide Pffft. Enkelt av oss gjør det foran folk anyways. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hadde vært en fin opplevelse det ja, dratt med dama inn og hatt seg Hadde nesten (bare nesten) slått glassheisen på plaza. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hadde vært en fin opplevelse det ja, dratt med dama inn og hatt seg Hadde nesten (bare nesten) slått glassheisen på plaza. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Glassheisen på Plaza er jo konge Men her er det jo flere folk i nærheten så det er litt mer "risky" Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 ...regner med også at det er et overvåkningskamera i glassheisen på Plaza Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Tre-fire biter hubbabubba skulle vel ordne den saken Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 (endret) ...regner med også at det er et overvåkningskamera i glassheisen på Plaza Går så bra så! men angående det offentlige toalettet, er nok en interessant opplevelse det, se folk gå forbi og gjerne stirre rett mot deg mens en holder på. ohh, krible! Endret 25. august 2004 av lperik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Sent på natten, med lys inni, vil det være mulig å se gjennom. Dere har kanskje lagt merke til at på purkeserier med enveisspeil er the good guys i et mørkt rom, og bad guys i et veldig lyst rom. Hvis noen slo av lyset på bad guys rommet, og slo det på i det andre rommet ville bad guys kunne sett på purken. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Kult dass!, seff vil jeg ha brukt det Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Den bakerste plata i 'buret' skulle ha vært vanlig glass, så de som kom fremifra ikke så det Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva er det med alle som vil se folk bæsje? Det er en syk, syk, SYK fetisj dere har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå