Shiva Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen som har prøvd å innstallere Windows XP på X-box? Snakket med en som hadde moddet en x-box om til en pc. billig internet maskin. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 :!: :!: Må bare le nok en gang. Som jeg har sagt tidligere: Xbox er en PC PS2 er en konsoll. Hvilken konsoll er best? PS2 Windows XP på Xbox? Hahahahahaha :!: Får du Word, paint og excel også? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 :!: :!: Må bare le nok en gang. Som jeg har sagt tidligere: Xbox er en PC PS2 er en konsoll. Hvilken konsoll er best? PS2 Windows XP på Xbox? Hahahahahaha :!: Får du Word, paint og excel også? Nei du kan jo ikke ha linux på ps2. Sowhat om noen mener at xbox er en pc, men jeg vil heller ha bra grafikk å lyd og flere muligheter ikke minst enn å krangle med deg om hva som er best!! xbox ps2 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Skjønner ikke at folk går rundt og sier at Xbox er en nedgradert pc. Kan noen si meg hvorfor? Er det fordi den er laget av Microsoft? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Nei du kan jo ikke ha linux på ps2. Der tar du rimelig feil. Man kan ha linux på PS2 Linux på en PS2. Masse info om akkurat dette Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ideen var at hvis X-box var en pc med et vanlig hovedkort inni. Kunne en tatt ut innmaten og satt det i et tower. Installert windows på hardisken og solgt dette for en kr 4000.- med monitor. tjent f.eks kr 1000 på hvert prosjekt. Solgt det som internet maskin. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hvordan hadde du tenkt å få signalet over til en skjerm, da? Endret 25. august 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hvordan hadde du tenkt å få signalet over til en skjerm, da? Noe sånt... VGA Box. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 :!: :!: Må bare le nok en gang. Som jeg har sagt tidligere: Xbox er en PC Hvorfor finnes det ikke emulatorer til Windows som kjører Xbox-spill, dersom Xbox og PC er så likt som du påstår? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 :!: :!: Må bare le nok en gang. Som jeg har sagt tidligere: Xbox er en PC Hvorfor finnes det ikke emulatorer til Windows som kjører Xbox-spill, dersom Xbox og PC er så likt som du påstår? Øh. Hva har emulatorer å gjøre med om Xbox er likt en PC eller ikke? Det finnes da emulator av Gameboy og Nintendo 64 osv. men de er da ikke PC'er... Det er ingen som forstår meg uansett så jeg gidder ikke gå inn på noen nærmere forklaring... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Så vidt jeg vet kan man kjøre Linux og Windows CE på xbox. Har enå ikke sett noen som har kjørt XP. Dersom man vil ha en internettmaskin til 4000 er det nok lettere å bygge en med PC komponenter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nemlig. Hvem gidder å betale 4k for en Xbox med XP, mus og tastatur, et "skjermkort" som er begrenset til 800x600@50hz, 64MB RAM og 8GB harddisk? Stikk innom Elkjøp eller www.jmdata.as, så får man en mye bedre deal på "surfemaskiner". Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nei du kan jo ikke ha linux på ps2. Der tar du rimelig feil. Man kan ha linux på PS2 Linux på en PS2. Masse info om akkurat dette Tror nok dette var ironisk ment. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) du kan og kjøre slik som en kompis av meg gjorde.. chippinga gikk til helvete.. det samme gjorde hardwaret.. Så kan kjøte seg mini-itx og modda inn det.. I stedet for Nvidia så har han ATI. I stedet for intel har han amd. Byttet farger på alle lys. Og endret knappefunksjonene.. og vips.. stuepc utenom det vanlige. ( han kjøpte forresten en ny xbox som nå er chippa skikkelig ) han kjører forresten linux Endret 26. august 2004 av Breiker Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Øh. Hva har emulatorer å gjøre med om Xbox er likt en PC eller ikke? Hvis Xbox og PC er så forferdelig like maskiner, så burde det være en smal sak å få Xbox-spill til å kjøre på en PC. Det er ingen som forstår meg uansett så jeg gidder ikke gå inn på noen nærmere forklaring... Det er nok like greit. Dersom man ikke klarer å få et eneste menneske til å forstå sitt synspunkt, skyldes det som regel at man tar feil. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nei du kan jo ikke ha linux på ps2. Der tar du rimelig feil. Man kan ha linux på PS2 Linux på en PS2. Masse info om akkurat dette Tror nok dette var ironisk ment. ja hehe det var det... Men Zemeckis beviser bare at hvis ps2 kjører linux og xbox kjører linux kan de ikke være så ****** forskjellige da Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 I stedet for intel har han amd. Jeg visste ikke at det fantes MINI-ITX kort med AMD-CPU Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tenkte ikke på at e321 mente det ironisk Lenke til kommentar
e321 Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tenkte ikke på at e321 mente det ironisk det går nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå