Gå til innhold

XP på X-box

Shiva

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:!: :!:

Må bare le nok en gang. Som jeg har sagt tidligere: Xbox er en PC

PS2 er en konsoll.

Hvilken konsoll er best? PS2

:p

Windows XP på Xbox? Hahahahahaha :!:

Får du Word, paint og excel også?

Nei du kan jo ikke ha linux på ps2.

:roll:

Sowhat om noen mener at xbox er en pc, men jeg vil heller ha bra grafikk å lyd og flere muligheter ikke minst enn å krangle med deg om hva som er best!! :realmad:

xbox :thumbup:

ps2 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ideen var at hvis X-box var en pc med et vanlig hovedkort inni. Kunne en tatt ut innmaten og satt det i et tower. Installert windows på hardisken og solgt dette for en kr 4000.- med monitor. tjent f.eks kr 1000 på hvert prosjekt. Solgt det som internet maskin.

Lenke til kommentar
:!:  :!:

Må bare le nok en gang. Som jeg har sagt tidligere: Xbox er en PC

Hvorfor finnes det ikke emulatorer til Windows som kjører Xbox-spill, dersom Xbox og PC er så likt som du påstår?

Øh. Hva har emulatorer å gjøre med om Xbox er likt en PC eller ikke?

Det finnes da emulator av Gameboy og Nintendo 64 osv. men de er da ikke PC'er... :ermm:

Det er ingen som forstår meg uansett så jeg gidder ikke gå inn på noen nærmere forklaring... :thumbdown:

Lenke til kommentar

du kan og kjøre slik som en kompis av meg gjorde.. chippinga gikk til helvete.. det samme gjorde hardwaret.. Så kan kjøte seg mini-itx og modda inn det.. I stedet for Nvidia så har han ATI. I stedet for intel har han amd.

Byttet farger på alle lys. Og endret knappefunksjonene..

og vips.. stuepc utenom det vanlige.

( han kjøpte forresten en ny xbox som nå er chippa skikkelig )

han kjører forresten linux :tease:

Endret av Breiker
Lenke til kommentar
Øh. Hva har emulatorer å gjøre med om Xbox er likt en PC eller ikke?

Hvis Xbox og PC er så forferdelig like maskiner, så burde det være en smal sak å få Xbox-spill til å kjøre på en PC.

Det er ingen som forstår meg uansett så jeg gidder ikke gå inn på noen nærmere forklaring...  :thumbdown:

Det er nok like greit. Dersom man ikke klarer å få et eneste menneske til å forstå sitt synspunkt, skyldes det som regel at man tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...