Stigma Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Hei, jeg vil gjerne høre hvilke radiatorer de erfarne brukerene her på forumet annbefaler. Jeg tenker da først og fremst på en "dual", dvs. en med plass til 2 stk. 120mm-vifter. Airplex 240 fra microplex virker god, men hvilke annbefales? Trenger ikke nødvendigvis å være kjøpbart i Norge, så lenge det faktisk går ann å bestille et sted. Ytelse (dvs. varmeoverføring) er viktiste kriterium. Har ikke noe imot å betale litt penger for en skikkelig radiator når jeg først kjøper. -Stigma Endret 23. august 2004 av Stigma Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg er ikke erfaren da, men liker å hjelpe folk med vannkjøling (i virkeligheten ) Om du vil ha en god radiator må du nok spørre noen andre, men jo større overflate jo bedre kjøling, jeg har hørt om noen som har grevd denne i hagen, dermed så må han jo ha en ekstra radiator til LAN, men han sier at den funker svært godt Lenke til kommentar
moray Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Har en Airplex evo 240 selv, og har ikke hørt noe negativt om den egentlig. SYnes den kjøler bra. Her er en som er dyrere, på komplett, men vet ikke om den er noe bedre for det. Du kan jo f.eks. kjøpe EVO 360 i stedet for å få bedre kjøling. (Leste at du fortrinnsvis ville ha 240) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 HeaterCore er meget bra (samme som ProCore som 3dfxcool selger, men de har ikke dual versionen). Se forøvrig her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå