thomassit0 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 lurte på om den har begynt enda.. preload av HL2 skulle begynne idag.. hvis ikke har de vel utsatt den enda mer... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 The preloading of Half-Life 2 will start in less than 8 hours. In fact it's at 7:00 PST (PST=GMT-8) Kilde: Gamershell Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Du laster ned det som ikke kommer til å forandre seg til final versjonen via steam. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) mange som lurer på dette i hl 2 forumet også: http://www.hl2fallout.com/forums/index.php?showforum=4 ser at Gabe Newell har skrevet dette i forumet: Quick update: - ATI/CZ users will get turned on later tonight for the CS: Source test - An update will be out today as well. This is largish (~60 MB). - The size of the update is due to the Video Stress Test it includes. You'll be able to do some initial performance analysis using this test and report the data back to a central server. The results of the VST will be posted on Steampowered.com. - HL/2 pre-load will begin tomorrow. It was ready yesterday, but we decided to use the bandwidth to get out the VST first since I get pelted with zillions of questions from people asking how their PC will run Half-Life 2. ps:så noe har blitt forsinket med valve,men orker ikke engang spekulere hva det er :!: Endret 24. august 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 HL/2 pre-load will begin tomorrow. It was ready yesterday, but we decided to use the bandwidth to get out the VST first since I get pelted with zillions of questions from people asking how their PC will run Half-Life 2. synes fortsatt den siste delen virker latterlig..hvor lenge har han ikke mottatt slike spørsmål liksom, han har da aldri svart skikkelig på de før, samt at nå har de jo i tillegg gitt ut systemkravene. Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 La meg se om jeg har forstått dette riktig. Jeg kan (hvis jeg har en HL2 kupong eller har kjøpt CZ, noe som jeg har) laste ned (kjøpe) HL2 fra steam i dag? Og spillet er den endelige versjonen? *Begynner å fråde om munnen og ler hysterisk* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 bare hvis du har half life 2 kupong (eventuelt kjøpe hl2 via steam) som sagt, det er preload, dvs, du laster ned deler av spillet som garantert (vel, mest sannsynlig) ikke endrer seg frem til den endelige versjonen, textures-tekstfiler ol. du laster ikke ned noe som kan spilles, bare en del av spillet slik at du slipper å laste ned over 2gb når hl2 slippes Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 vel, det du kan er pre-loade det som gjør at du har en del av filene på maskinen klart til det kommer ut.. så du slepper å laste ned alt da.. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 La meg se om jeg har forstått dette riktig. Jeg kan (hvis jeg har en HL2 kupong eller har kjøpt CZ, noe som jeg har) laste ned (kjøpe) HL2 fra steam i dag? Og spillet er den endelige versjonen? *Begynner å fråde om munnen og ler hysterisk* Niks, du kan ikke laste hele spillet nå. Det som sendes ut nå, er teksturer, lydfiler og andre småting som ikke vil bli forandret i perioden pre-load til utgivelse av Half-Life 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 er det noen som vet hva denne nye utsettelsen er forårsaket av ? har gabe fått email om noe annet i dag kanskje Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Mest sannsynlig forberedelser og CS:S update Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg har null tro på at en knøttliten oppdatering til cs:s skal ha forskyvet preloadingen av half life 2. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg har null tro på at en knøttliten oppdatering til cs:s skal ha forskyvet preloadingen av half life 2. Det har skjedd til meg, CS:S har updatet seg. Ikke noe hl2 preload Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 jeg vet at det har blitt sluppet en cs:source oppdatering, men at den lille oppdateringen skal være skyld i at de måtte utsette half life 2 preloaden er heller usannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå