Gå til innhold

har preloaden av HL2 begynt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mange som lurer på dette i hl 2 forumet også:

http://www.hl2fallout.com/forums/index.php?showforum=4

ser at Gabe Newell har skrevet dette i forumet:

Quick update:

- ATI/CZ users will get turned on later tonight for the CS: Source test

- An update will be out today as well. This is largish (~60 MB).

- The size of the update is due to the Video Stress Test it includes. You'll be able to do some initial performance analysis using this test and report the data back to a central server. The results of the VST will be posted on Steampowered.com.

- HL/2 pre-load will begin tomorrow. It was ready yesterday, but we decided to use the bandwidth to get out the VST first since I get pelted with zillions of questions from people asking how their PC will run Half-Life 2.

ps:så noe har blitt forsinket med valve,men orker ikke engang spekulere hva det er :!:

Endret av Traxco
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
HL/2 pre-load will begin tomorrow. It was ready yesterday, but we decided to use the bandwidth to get out the VST first since I get pelted with zillions of questions from people asking how their PC will run Half-Life 2.

synes fortsatt den siste delen virker latterlig..hvor lenge har han ikke mottatt slike spørsmål liksom, han har da aldri svart skikkelig på de før, samt at nå har de jo i tillegg gitt ut systemkravene.

Lenke til kommentar

La meg se om jeg har forstått dette riktig.

Jeg kan (hvis jeg har en HL2 kupong eller har kjøpt CZ, noe som jeg har) laste ned (kjøpe) HL2 fra steam i dag?

Og spillet er den endelige versjonen?

*Begynner å fråde om munnen og ler hysterisk*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

bare hvis du har half life 2 kupong (eventuelt kjøpe hl2 via steam)

som sagt, det er preload, dvs, du laster ned deler av spillet som garantert (vel, mest sannsynlig) ikke endrer seg frem til den endelige versjonen, textures-tekstfiler ol.

du laster ikke ned noe som kan spilles, bare en del av spillet slik at du slipper å laste ned over 2gb når hl2 slippes

Lenke til kommentar
La meg se om jeg har forstått dette riktig.

Jeg kan (hvis jeg har en HL2 kupong eller har kjøpt CZ, noe som jeg har) laste ned (kjøpe) HL2 fra steam i dag?

Og spillet er den endelige versjonen?

*Begynner å fråde om munnen og ler hysterisk*

Niks, du kan ikke laste hele spillet nå. Det som sendes ut nå, er teksturer, lydfiler og andre småting som ikke vil bli forandret i perioden pre-load til utgivelse av Half-Life 2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg vet at det har blitt sluppet en cs:source oppdatering, men at den lille oppdateringen skal være skyld i at de måtte utsette half life 2 preloaden er heller usannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...