Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lett sykkel - Et leketøy for rike 16 åringer ?

Nicklas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, rett over 30 hester?.. Da bør du vel gjøre litt mer en effektpotte + dyse?

34 hk er jo fulleffekt aprilia.. Da må du gjøre litt ... :p

Tøys. Eneste man må gjøre for å få fulleffekt i en Aprilia RS125 er bytte forpotte, sette inn eksosventil og bytte fra 110 til 130 dyse. Alt er gjort på 30 min.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå denne uka klarte eg å overtale foreldra mine til at eg får kjøpe lett mc, siden lappen på moped går opp og den blir trimma uansett.

Så da får eg kjøpe lett mc mot at eg ikkje trimmer.

Må betale det meste selv, får 10k av pappa til sykkelen og resten må eg betale selv.

Så dette året blir det jobbing og jobbing siden eg nå sitter med 2500kr, og sparekontoen er lite aktuell å robbe.

Lenke til kommentar
Altså, rett over 30 hester?.. Da bør du vel gjøre litt mer en effektpotte + dyse?

Tøys. Eneste man må gjøre for å få fulleffekt i en Aprilia RS125 er bytte forpotte, sette inn eksosventil og bytte fra 110 til 130 dyse. Alt er gjort på 30 min.

Ikke glem 34mm gasser.

Fp aprilia = Uplombert svanehals (forpotte) eksosventil, større dyse og gasser.

Du får også litt ekstra med Carbon Reeds.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

3400727[/snapback]

bull, har rund 40 hk på aprilian min nå..

heva eksosventil, ny dyse, 160ccm polini sylinder, racingclutch, nytt luftfilter, 28 gasser.. og en 34 :p og har 3 drev til den.. :p

nytt eksos anlegg, tatt av cdi sperra.

nytt styre, ny front.. nytt ledningssett..

har skal få lakket den nå da.. svart med røde detaljer..

er en 02 modell bygd om til 06 streetfighter :yes:

det går fort noen kr og en del tid! min går vell i 190 nå.. småredd for å kjøre meg ihjel :!: lagt over 60,000 i den nå.. og alt er spart opp selv.. konf penger, og jobb+salg av båt, oog jorde-bilen min.. :innocent::w00t:

post-120802-1191793448_thumb.jpg

post-120802-1191793652_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...