scoot Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Altså, rett over 30 hester?.. Da bør du vel gjøre litt mer en effektpotte + dyse? 34 hk er jo fulleffekt aprilia.. Da må du gjøre litt ... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Gjorde ikke noe annet nei. Sykkelen er identisk i Crosser utgave. Uten lys å dill dall selvsagt. Eneste man trengte gjøre var å bytte dyse å potte. Fakta faen. Om det går på andre modeller en den vet jeg ikke. Vet bare hva vi gjorde. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Altså, rett over 30 hester?.. Da bør du vel gjøre litt mer en effektpotte + dyse? 34 hk er jo fulleffekt aprilia.. Da må du gjøre litt ... Tøys. Eneste man må gjøre for å få fulleffekt i en Aprilia RS125 er bytte forpotte, sette inn eksosventil og bytte fra 110 til 130 dyse. Alt er gjort på 30 min. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 lett er ikkje verdt pengene, kjøp de heller en TSX og trim den, så drar du ifra vennen dine med lett sykkel er bare 2 år til du skal ha bil Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den dagen eg blir forbikjørt av ein TSX skal du få lilletåa mi! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den dagen eg blir forbikjørt av ein TSX skal du få lilletåa mi! Gi meg 100k NOK og en TSX så skal jeg vise deg. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Den dagen eg blir forbikjørt av ein TSX skal du få lilletåa mi! Gi meg 100k NOK og en TSX så skal jeg vise deg. Å da blir TSX`en plutselig mye billigere enn å kjøpe lett mc.. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå denne uka klarte eg å overtale foreldra mine til at eg får kjøpe lett mc, siden lappen på moped går opp og den blir trimma uansett. Så da får eg kjøpe lett mc mot at eg ikkje trimmer. Må betale det meste selv, får 10k av pappa til sykkelen og resten må eg betale selv. Så dette året blir det jobbing og jobbing siden eg nå sitter med 2500kr, og sparekontoen er lite aktuell å robbe. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Altså, rett over 30 hester?.. Da bør du vel gjøre litt mer en effektpotte + dyse? 34 hk er jo fulleffekt aprilia.. Da må du gjøre litt ... Tøys. Eneste man må gjøre for å få fulleffekt i en Aprilia RS125 er bytte forpotte, sette inn eksosventil og bytte fra 110 til 130 dyse. Alt er gjort på 30 min. Ikke glem 34mm gasser. Fp aprilia = Uplombert svanehals (forpotte) eksosventil, større dyse og gasser. Du får også litt ekstra med Carbon Reeds. Lenke til kommentar
Berny92 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Altså, rett over 30 hester?.. Da bør du vel gjøre litt mer en effektpotte + dyse? 34 hk er jo fulleffekt aprilia.. Da må du gjøre litt ... Tøys. Eneste man må gjøre for å få fulleffekt i en Aprilia RS125 er bytte forpotte, sette inn eksosventil og bytte fra 110 til 130 dyse. Alt er gjort på 30 min. 3400727[/snapback] bull, har rund 40 hk på aprilian min nå.. heva eksosventil, ny dyse, 160ccm polini sylinder, racingclutch, nytt luftfilter, 28 gasser.. og en 34 og har 3 drev til den.. nytt eksos anlegg, tatt av cdi sperra. nytt styre, ny front.. nytt ledningssett.. har skal få lakket den nå da.. svart med røde detaljer.. er en 02 modell bygd om til 06 streetfighter det går fort noen kr og en del tid! min går vell i 190 nå.. småredd for å kjøre meg ihjel :!: lagt over 60,000 i den nå.. og alt er spart opp selv.. konf penger, og jobb+salg av båt, oog jorde-bilen min.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg jobbet én sommer og kjøpte en billig brukt 125cc. Skjønner ikke hvorfor alle absolutt skal ha r-sykler... Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ikke jeg heller. Da jeg var 16 kjøpte jeg meg en 99 Honda 125VT Shadow... Den har det vært mye morro med frem til jeg fikk meg bil gitt. Ingen ting er som å lene seg godt tilbake på en custom sykkel og nyte turen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå