david_ho86 Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Har fått høre rykter av venner at det vil bli satt på en avgift på cdr i begynnelsen av Juni maaned, avgift ville ligge på 16kr. en noname spindel pakke med 100cd vil koste rund 1800. Pengene skulle vist nok gå til plate selskaper. Er dette sant? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei david_ho86! Har ikkje hørt slike rykter i det siste.. Det var snakk om avgift før.. Men,der vart ikkje noko av det.. Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Lenge siden jeg har hørt om det jeg og nå. De har en avgift i danmark. Men hvis det gjør at det blir lovlig musikk som man har på cd'ene gjør det ikke meg noenting. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 13:50, david_ho86 skrev:Har fått høre rykter av venner at det vil bli satt på en avgift på cdr i begynnelsen av Juni maaned, avgift ville ligge på 16kr. en noname spindel pakke med 100cd vil koste rund 1800.Pengene skulle vist nok gå til plate selskaper.Er dette sant? de har diskutert d men d blei utsatt,vet ikke om d kommer. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 ...skulle ikk forundre meg... hva er det her i norge som det ikke er hauger av avgifter på? Lenke til kommentar
maggri Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 16 kr ville vert helt latterlig. Da kan en jo kjøpe hardisker i fleng. som sikkert også har en lengre levetid en Cd platene. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 de har avgift på det i danmark, der er avgiften 4,85 pr plate, om jeg ikke tar helt feil. det er ikke noen sånn avgift rundt hjørnet i norge, da jeg som selger slike plater ville fått vite det rimelig kjapt. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 mener at forbrukerombudet satte en stopper for det for en tid tilbake (ikke sikker). Det var i allefall mye snakk om det. Hvem vil vel betale massevis av penger til en eller annen avdanka musiker, bare fordi du selv vil ha backup av stuff på hd'en? Hørte at det til et forbund for musikere pengene skulle gå til. Hele forslaget om en slik avgift er helt på tryne. :smile: Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hvis noe slikt skulle skje, skynder jeg meg å leie flyttebil og kjøper opp alt som er av cd-r i hele byen. Så har jeg plater nok til jeg blir gammel og grå :smile: Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Hadde dette skjedd hadd jeg vel hamstra noen tusen cdr :razz: Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Ville vel blitt enda en grunn til å handle i Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå